DBX 530 (EQ i 500 format) 800,-

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

DBX 530 (EQ i 500 format) 800,-

Indlæg af octo »

Jeg sælger 3 stk 500 format fra DBX. Der er tale om deres 580 preamp, 560 compressoren (160 i 500 udgaven) og deres 530 equalizer.

De kommer i en 3 unit lunchbox fra Lindell. 500 racksne står som nye, Lindell lunchboxen har lidt overfladeskrammer og lidt klistermærke hejs på toppen, men kan sikkert gøres helt fin.

Powerkabel medfølger og evt de patchkabler der sidder bagpå.

Kan hentes i Århus C, alternativt kommer jeg til Kbh i weekenden omkring den 23. juni.

Pris? Er åben for bud, også gerne bytte med guitar, guitargear eller andet. Hvad har i :)?

(Sælges også gerne enkeltvis, såfremt at flere er interesseret i forkellige dele)

UPDATE: Det hele, undtagen DBX 530 EQ er solgt. EQen skal koste 800,-. Evt. afslag ved afhentning.
Vedhæftede filer
IMG_4085.jpg
IMG_4085.jpg (2.08 MiB) Vist 712 gange
IMG_4082.jpg
IMG_4082.jpg (2.1 MiB) Vist 712 gange
Senest rettet af octo man 9. jul 2018 16:28, rettet i alt 4 gange.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hmmmm - Hvad skal det koste?

Af bytteting kan jeg byde ind med en Focusrite ISA one og nærmest et helt guitarsetup her http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=76677

Jeg er allermest interesseret i kompressoren, men de to andre er ikke uinteressante :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Virkeligt fede ting, dog er intet af det noget jeg kan bruge :(. Kan det passe at du ikke kan komme af med den TC pedal der? Synes de plejer at være eftertragtet (eller ihvertfald at blive solgt hurtigt). Jeg kan dog ikke selv bruge den til ret meget pt. Hvis du har andet du tænker kunne være en bytteidé, så byd løs. Ellers er kontantbud velkomne. Selvfølgelig vil vi kunne finde en bedre pris, hvis du køber alle tre og Lindellen :).

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Og beklager virkeligt det første billede, jeg opdager først nu at det sgu da egentlig er rystet og vender omvendt? Ja det gør de da begge. Nå, håber folk stadig kan se standen nogenlunde på billederne?

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

octo skrev: Kan det passe at du ikke kan komme af med den TC pedal der? Synes de plejer at være eftertragtet (eller ihvertfald at blive solgt hurtigt).
TCeren er faktisk solgt. Jeg opdaterer lige tråden.

Jeg har ikke sådan rigtig penge til at købe hele sættet for tiden.



Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Helt forståeligt :).

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

UPDATE:
Jeg tænker at det hele kan ryge for 3500,-, alternativt står jeg og mangler en Roland SP 404 SX, så jeg bytter gerne til en sådan, hvis nogen synes de ikke gider deres længere?

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Det hele, undtagen DBX 530 EQ er solgt. Jeg er åben for bud på denne.

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Ooog, jeg sætter prisen på DBX 530 til en tusse. Any takers? Igen, jeg er også åben for gear-bytte-bud!

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

NY PRIS FOR 530: 900,-

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Bump! Åben for bud, eller bytte med sampler, synth, mikrofon (f.eks NT-1A), eller en fed pedal.

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Bup. Vi prøver med 800,-.

Nyt svar