SOLGT Klein + Hummel O300D + O800 Subwoofer sælges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

SOLGT Klein + Hummel O300D + O800 Subwoofer sælges

Indlæg af deMib »

Jeg købte for nogle år siden dette dejlige sæt af Holger, der i mange år brugte det til mastering. Jeg har dog personligt aldrig helt blevet fortrolig med dem til mix - det er nok bare mig, så nu må de videre :-)

Jeg har hapset Holgers oprindelige tekst, der meget fint beskriver dem. De er fortsat i perfekt stand.

Klein + Hummel O300D aktive reference monitors
Bemærk, at dette er den originale version og vel at mærke D-versionen, som er transformerbalanceret og har digital I/O. Den digitale I/O er ikke noget man absolut skal bruge (og jeg har heller ikke brugt det selv), men lyden er endnu bedre i denne version efter min mening.

O300D monitorerne fremstår i meget flot stand, virtuelt som nye.

Klein + Hummel O800 aktive reference sub
O800 subwooferen er efter min mening den bedste aktive subwoofer i klassen, kun overgået af Velodyne til den tredobbelte pris. Perfekt delefilter og stram, dyb lyd. Milevidt fra den upræcise, svampede lyd fra Genelec, Tannoy, ADAM, osv. som jeg tidligere har haft. Naturligvis matchet perfekt til O300D.

O800 fremstår som ny foran og med enkelte små brugstegn på toppen, hvilket dog svært ses, da den normalt står på gulvet.

Sættet med Klein+Hummel O300D + O800 subwoofer sælges samlet for 22.000 kr. men kan evt. skilles ad. Nypris 52.500 kr.

Privathandel (med kvittering naturligvis). Kun afhentning i Lyngby.

Originale manualer medfølger. Testfiler til indstilling af subwoofer medfølger også.

-----------------------------------

Jeg har også lidt andre gode ting til salg ...

RME Fireface 800 - i perfekt stand
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=76212

Lexicon PCM 60
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=68281

Aphex Aural Exciter, Type C
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=75862
Senest rettet af deMib tors 19. jul 2018 22:20, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ualmindeligt fint sæt, jeg har hørt det Holger havde og jeg var ærlig talt super positivt overrasket over lyden.
Havde jeg haft pengene og et større behov havde jeg hentet dem!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Det ER det sæt Holger havde, som jeg købte og nu sælger videre. Og ja, det er helt bestemt super fedt, men som altid med monitors er det meget en smagssag hvad man kan lide at arbejde på og jeg har desværre måtte se i øjnene, at det ikke er den type monitors der passer bedst til lige mig.

Jeg er dog helt sikker på at der nok skal være nogle som vil få super meget glæde af dem. Kvaliteten kan der jo ikke stilles spørgsmålstegn ved - og prisen synes jeg er ret fornuftig :-)

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Sættet er nu reserveret af en køber, der regner med at komme forbi på onsdag og afslutte handlen.

Nyt svar