Roland Fantom G6

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Roland Fantom G6

Indlæg af Gothi »

Hej Lydmaskinen

Skal spare sammen til en Kronos og sælger derfor hjertet af mit nuværende set up, nemlig min Roland Fantom G 6. Den er et selvstændigt studio med phantom power'ed indgange til indspilning af sang og instrumenter. Den kan i princippet indspille lige så mange midi tracks og audio tracks, som der er hukommelse til. Den kan styre 16 interne midi programmer + 16 eksterne moduler/synths + audio tracks. Samme lay out som i en DAW. Dertil en firetoners rompler synth med højkvalitetslyde og dyb synth engine. Der er insert, send og master effekter. Den sender Program Change beskeder i real tid, så man kan scrolle sine eksterne synths lyde fra Fantom G. Min er udvidet med max ram på 1 gb. Alt medtaget en af de workstations, som kan stå helt alene til de fleste opgaver. Skulle man mangle lyde, kan man altid multisample sine eksterne synths og lægge dem som bibliotek.

Se billede her: https://www.dba.dk/workstation-roland-f ... 048346603/

PRISEN ER FAST: 6000 KR, men lav, fordi jeg gerne vil have den af sted asap. Den fejler ellers intet og er i ganske pæn stand. Skal afhentes i Sorø By.

Bedste Hilsner
Henrik

Nyt svar