[SOLGT] Maschine MK1 (uden software) 500kr

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

[SOLGT] Maschine MK1 (uden software) 500kr

Indlæg af KristianNielsen »

*Solgt*

Hey guys,

Jeg købte for nyligt en brugt Maschine MK1, for at finde ud af om jeg blev fanget af systemet. Det gjorde jeg, og har efterfølgende købt en brugt MK2, dog uden software. Kommer med original emballage.

Jeg sælger dermed min MK1 uden software. Kan enten bruges som backup/extra-enhed, eller som ren midi-controller, hvis ikke man har softwaren (har både set den blive brugt ret kreativt i Ableton Live og Traktor som FX-controller). Eller man kan selvfølgelig se om man kan score en licens igennem NI's kundeservice.

Den er kosmetisk pæn, og fuldt funktionel. Knapperne virker en lille smule gule i det, men det gør den også på den nye jeg har fået (og ingen af dem lugter af røg), så tænker, at det nok bare er sådan de ser ud. Ses derudover ikke, når knapperne lyser.

Har været brugt med OSX 10.10, som har kørt super smooth. Hvordan kompabiliteten er på de nyere OSX's ved jeg ikke, men går ud fra der er drivere på NI's hjemmeside :)
Senest rettet af KristianNielsen tirs 27. nov 2018 14:08, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Rødefrækkert
Medlem
Indlæg: 307
Sted: Copenhagen

Indlæg af Rødefrækkert »

Nu bliver det teknisk, så bær over med mig, hvis du ikke har svaret :)
Jeg har i sin tid opgraderet min Maschine til 2.0, så det 1,etellerandet software der fulgte med , burde vel virke da det ikke længere er registreret på min konto hos NI?

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Jeg har selv brugt MK1'eren sammen med v2 softwaren, så hvis du allerede har en licens, burde alt spille! :)
Senest rettet af KristianNielsen lør 6. okt 2018 09:44, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Hov, ved ikke om jeg forstod det korrekt - hvis jeg kigger på mine NI produkter, kan jeg både overføre "Maschine (full version)", og "Maschine 2 (Update)", men om updaten så vil virke hos en person som ikke har den fulde af 1eren, ved jeg desværre ikke :-S


Default avatar
Gustav Nielsen
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Copenhagen

Indlæg af Gustav Nielsen »

Hey Kristian! I would be interested if you could include shipping to Copenhagen with the 450kr :)

Nyt svar