[SOLGT] Monitor controller: Palmer Monicon L

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

[SOLGT] Monitor controller: Palmer Monicon L

Indlæg af KristianNielsen »

Da jeg er ved at ændre lidt i mit setup, har jeg denne monitor controller til overs. Tror det er den fjerde jeg har haft igennem årene, og er klart den jeg bedst har kunne lide. Solidt bygget, og ingen skræt på knapperne etc.

Lige over et år gammel. Ingen ridser, og fra røgfrit studie. Inkl. original emballage.

Ny pris hos Thomann er 1082kr.

Pris: 700kr + fragt.

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af KristianNielsen lør 3. nov 2018 14:17, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Hej!
Jeg har et par monitor-højttalere som hverken har nogen gain-knap eller pad-knap, så de er altid gainet helt absurd højt, hvilket er lidt noia. Jeg gruer f.eks. for at komme til at tænde eller slukke mit lydkort mens de er tændt, fordi jeg ved det lydkort laver et kæmpe brag når man gør det. Og ved så kraftig gain som sådan et par Focal Twin 6 har, ville det sikkert give et brag der ku' høres til Sverige!

Tror du den der monitor controller ville være et god løsning? Opfører den sig pænt i den nederste (laveste) range? For det vil nok mest være i det område jeg ville komme til at bruge den. (Jeg har naboer.)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Jeg har heller aldrig været super begejstret for at have højttalerne sat direkte til lydkortet, hvilket også er en af grundende til jeg altid har brugt monitor controllers (har altid volumeknappen meeega langt nede når jeg tænder/slukker div. udstyr). Og ja, jeg synes den opfører sig pænt på både lav, mellem og fuld volume :)

Har derudover været super praktisk til når jeg (virkelig sjældent) har haft brug for at sætte en telefon eller anden computer til højttalerne, pga. aux inputtet :)

Nyt svar