[Solgt] UAD Satellite - 4 Kerner - TB kabel - 2800kr

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

[Solgt] UAD Satellite - 4 Kerner - TB kabel - 2800kr

Indlæg af KristianNielsen »

Jeg ligger inde med flere Satelliter end jeg har behov for, og sælger dermed 2x Duo firewire. Den ene har lidt ridser og en lille smule blå farve på fronten - den anden er der ikke noget at sætte finger på. Den ene kommer med original emballage - den anden med Apollo-emballage (jeg har købt dem begge brugt på ebay, og det var de kasser de kom i).

Jeg sælger dem uden ekstra plugins, men hvis du er ny på UAD platformen får du automatisk "Analog Classics" pakken, som indeholder følgende plugins:

UA 1176LN Legacy
UA 1176SE Legacy
Pultec EQP-1A Legacy
Pultec-Pro Legacy
Teletronix LA-2A Legacy
Precision Channel Strip (Precision Mix Rack Collection)
Precision Reflection Engine (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod L (Precision Mix Rack Collection)
RealVerb Pro

De kommer begge med Firewire kabler.

Pris per styk: 1500kr + fragt.

Ved køb af begge, kan du få dem til 2800kr, plus giver jeg fragten, og smider evt. en original Apple Firewire til Thunderbolt adapter med (nærmest ubrugt).

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af KristianNielsen man 2. sep 2019 12:47, rettet i alt 3 gange.


Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Jeg er interesseret i at få lidt mere regnekraft i min DAW (PC) fra 2012 - ved du hvor mange "UA 1176LN Legacy" et enkelt kort kan trække? Har du en ide om det? Det er lidt afgørende for om jeg hopper på - jeg skal ud og have et firewire-interface også ;)
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

jakobole skrev:Jeg er interesseret i at få lidt mere regnekraft i min DAW (PC) fra 2012 - ved du hvor mange "UA 1176LN Legacy" et enkelt kort kan trække? Har du en ide om det? Det er lidt afgørende for om jeg hopper på - jeg skal ud og have et firewire-interface også ;)
Udfra instance chart ligner det at 4x DSP maksimalt kan afvikle 80 instanser af 1176 LN Legacy, i stereo. Lidt flere i mono.
https://help.uaudio.com/hc/en-us/articles/215262223

I bunden står der dog følgende:

As of v6.2.0, UAD-2 FireWire devices (Satellite and Apollo*) have a maximum limit of 58 stereo or 116 mono plug-in instances, and counts for these devices are subject to these limits. These theoretical limits are based on a 44.1 kHz sample rate with a FireWire 800 connection and the UAD Bandwidth Allocation set to 85% in the UAD Meter & Control Panel. For FireWire bandwidth tuning information, see the Apollo FireWire Connection, Bandwidth, and Optimization Info article or the Satellite FireWire Connection, Bandwidth and Optimization Info article. *Note: This limitation does not apply to Apollo when it is connected via the Thunderbolt Option Card.

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Fedt - tak for svar.
Er det ikke rigtigt at der engang var problemer med UAD dsp og offline rendering, således man blev nødt til at mixe ned i realti?. Er det stadig et problem?
Jeg er på Live og Reaper.
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

jakobole skrev:Fedt - tak for svar.
Er det ikke rigtigt at der engang var problemer med UAD dsp og offline rendering, således man blev nødt til at mixe ned i realti?. Er det stadig et problem?
Jeg er på Live og Reaper.
Det har jeg hørt om før, jo. Jeg har aldrig selv oplevet det, da jeg renderer i realtime. Prøv i UAD tråden:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1&t=75293

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Jeg ved ikke hvordan det er med PC, men de 7'ish år jeg har været på UAD (på Mac), har jeg altid bare lavet helt almindelige offline renders :)

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Tak - jeg forhører mig i tråden.
Microsoft Certified MCSA


Nyt svar