Digitech studio quad - 500 kr

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Digitech studio quad - 500 kr

Indlæg af mik_c »

Multieffekt maskine med 4 ind og 4 udgange men kan også bruges som almindelig stereo enhed.

Er en masse algoritmer i og mulighed for at route på forskellige måder.

Rimelig nem at editere i og alle ting virker som de skal på den. .. Er den sorte udgave :)

pris: 500 kr.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Heh... jeg gav 4000 kroner for min tilbage i 90erne. Det er faktisk en glimrende maskine. Pitch-shifteren er ganske hæderlig, og den har nogen reverb algoritmer som kræver 2 af dens 4 engines, og de lyder såvidt jeg husker ret godt.

Hvis man kun kan få 500 kr. for sådan en i dag, så sælger jeg aldrig min. :D
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Joachip skrev:Heh... jeg gav 4000 kroner for min tilbage i 90erne. Det er faktisk en glimrende maskine. Pitch-shifteren er ganske hæderlig, og den har nogen reverb algoritmer som kræver 2 af dens 4 engines, og de lyder såvidt jeg husker ret godt.

Hvis man kun kan få 500 kr. for sådan en i dag, så sælger jeg aldrig min. :D
hehe .. det er også en fornuftig pris syntes jeg. Og ja den har ganske vellydende algoritmer. Dens reverbs slår ikke de nyeste modeller i klarhed men er bestemt ikke dårlige til mange andre ting. Og overall er alle effekterne af god kvalitet. Jeg sælger den mest fordi jeg har en RP20 som er stortset samme effektenhed bare i guitar pedal form, og at have begge to er lidt overkill til mit forbrug. .. Men generelt laver digitech virkelig vellydende ting til billige penge efter min mening.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

mik_c skrev:
Joachip skrev:Heh... jeg gav 4000 kroner for min tilbage i 90erne. Det er faktisk en glimrende maskine. Pitch-shifteren er ganske hæderlig, og den har nogen reverb algoritmer som kræver 2 af dens 4 engines, og de lyder såvidt jeg husker ret godt.

Hvis man kun kan få 500 kr. for sådan en i dag, så sælger jeg aldrig min. :D
hehe .. det er også en fornuftig pris syntes jeg. Og ja den har ganske vellydende algoritmer. Dens reverbs slår ikke de nyeste modeller i klarhed men er bestemt ikke dårlige til mange andre ting. Og overall er alle effekterne af god kvalitet. Jeg sælger den mest fordi jeg har en RP20 som er stortset samme effektenhed bare i guitar pedal form, og at have begge to er lidt overkill til mit forbrug. .. Men generelt laver digitech virkelig vellydende ting til billige penge efter min mening.

Jeg vil også gerne af med min hvis den kan indbring kr. 500,- ????

--sd

Nyt svar