Mac Pro, 5.1 - 2010 - MED GARANTI, 2.8 GHz

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
pemihan
Medlem
Indlæg: 37

Mac Pro, 5.1 - 2010 - MED GARANTI, 2.8 GHz

Indlæg af pemihan »

Super Mac Pro 5.1 - 2010 sælges. Det er en ÆGTE 5.1 årgang 2010 og altså IKKE en 2009 4.1 der er flashet til 5.1.
Har ganske få overfladiske brugsspor på ydersiden. Indmaden er i tip top stand og den kører helt som den skal. Maskinen er fuldstændig rengjort og kommer med en helt frisk High Sierra installation og er klar til brug.

2.8 GHz Quad Core Processor, 8 GB Ram, ATI Radeon 5770 grafikkort (det originale som giver Boot Screen)

MASKINEN ER KØBT MED 2 ÅRS GARANTI HVORAF DER RESTERER 1 ÅR OG 10 MÅNEDER. ORIGINAL KVITTERING MEDFØLGER.

Prisen er fast og ret rimelig garanti og stand taget i betragtning.

Kr. 4.000,-

----------------------------------------

Meget nem at opgradere!

Maskinen kan også leveres med ny ekstra højtydende processor, mere Ram, nyt grafikkort, USB 3 m.m. Derved får man en maskine der ydelsesmæssigt kan måle sig med trashcan modellerne. Disse opgraderinger kan laves for forholdsvist små penge.
Jeg er gerne behjælpelig med dette, kontakt mig gerne for en nærmere snak om dette.

Perfekt til fotoredigering, lyd og billede.

Kan afhentes i Odder eller evt. leveres indenfor rimelig afstand.
Vedhæftede filer
macpro3.jpg
macpro3.jpg (214.07 KiB) Vist 505 gange
macpro2.jpg
macpro2.jpg (218.81 KiB) Vist 505 gange
macpro1.jpg
macpro1.jpg (195.14 KiB) Vist 505 gange
Senest rettet af pemihan tors 12. dec 2019 16:28, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Default avatar
pemihan
Medlem
Indlæg: 37

Indlæg af pemihan »

SustainerPlayer skrev:Er det ikke samme som her? http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=80445
Det er samme specifikationer, men den jeg sælger her er ikke den samme maskine. Den anden er solgt.

Default avatar
pemihan
Medlem
Indlæg: 37

Indlæg af pemihan »

Maskinen kan opgraderes med ny six core 3.46 Ghz processor, 64GB RAM, Sapphire Pulse Radeon RX 580 8GB GDDR5 grafikkort, USB 3, SSD m.m.

Så får man en maskine der sparker røv, til en fraktion af prisen på den nye Mac Pro. (Startpris kr.50.000 :shock: )

Jeg kan godt lave opgraderingerne, hvis det har interesse.

Default avatar
pemihan
Medlem
Indlæg: 37

Indlæg af pemihan »

Der er en del, der har spurgt, hvad ovennævnte opgraderinger vil koste, så her er en løs oversigt:

1 x X5690 3.46 Ghz Processor. Kr. 750
64GB RAM. Kr. 1.200
Sapphire Radeon RX580 Pulse Grafikkort Kr. 1.600
Sonnet Allegro Pci Express 4 x USB C Kr. 1.300
Total Kr. 4.850


Dertil kommer lidt forsendelse på de forskellige ting og lidt materialer som kølepasta m.m.men det er ikke en herregård.

Dvs. for ca. Kr. 9.000 får man en super maskine. Man kunne spare lidt på grafikortet og evt. RAM, hvis man ikke behøver det helt store setup.

Jeg kan godt udføre opgraderingerne.

Default avatar
pemihan
Medlem
Indlæg: 37

Indlæg af pemihan »

Stadig til salg.

Nyt svar