Analog Studiemixer 12-16 kanaler

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
JimR
Forum Donator
Indlæg: 1027
Sted: Fredensborg

Analog Studiemixer 12-16 kanaler

Indlæg af JimR »

Søger (nyere, velholdt, 100% fungerende) kompakt analog hjemmestudie mixer med 12-16 mic kanaler. Den skal have inserts og direct outs på alle mic kanaler da jeg bruger den som preamps i et 2 x RME MultiFace setup. Jeg bruger en Soundcraft M8 og er tilfreds med lyden men preamps/EQ må selvfølgelig godt være endnu bedre :)

JimR

Default avatar
TimTheo
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af TimTheo »

Min ven har måske stadig en 16 kanal yamaha mixer - kan prøve at forhøre mig :=

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Men du har jo også et ADAT input hvor du kunne hælde ind fra en:

Billede

...i, jeg har sådan en til salg for kr. 3500,-

--sd

Medlemsavatar
JimR
Forum Donator
Indlæg: 1027
Sted: Fredensborg

Indlæg af JimR »

Den Midas ser lækker ud men jeg vil gerne beholde muligheden for at kunne indsætte kompressorer og andet sjov på kanalerne, jeg har blandt andet den trofaste GSSL DIY fast placeret på tromme overheads kanalerne og der kommer sikkert andre enheder til efterhånden.

Efter at have GAS'et nettet rundt må jeg erkende at det skal være et simpelt, analogt mixer setup. Jeg har simpelthen ikke tålmodigheden til at lære yderligere grej at kende. Det udelukker selvfølgelig ikke at bruge ADAT input kanalerne på de to MultiFace (som allerede er sync'et med ADAT) men jeg vil gerne kunne arbejde på mixeren når der optages og helst kun på én mixer med 12-16 mic kanaler.

mvh
Jim

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

JimR skrev:Den Midas ser lækker ud men jeg vil gerne beholde muligheden for at kunne indsætte kompressorer og andet sjov på kanalerne, jeg har blandt andet den trofaste GSSL DIY fast placeret på tromme overheads kanalerne og der kommer sikkert andre enheder til efterhånden.
Jammen der findes også en pisk med 8 jackstik ud af den, det er faktisk sådan jeg hidtil har brugt den! Så der er yderligere den mulighed for at bruge en af kanalerne som signal til side-chain for en analog compressor eller gate.

--sd

Nyt svar