Flightcase rack 6U for og bag søges

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Flightcase rack 6U for og bag søges

Indlæg af Graceville »

Helst i en god version af lister og krydsfinér.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Default avatar
Dansk Jävlar
Medlem
Indlæg: 2
Sted: København S.

Indlæg af Dansk Jävlar »

Jeg har en god flightcase rack i de materialer du efterspørger, som jeg ikke længere har brug for...MEN, den er 8U!

Hvis det har interesse (og du vil fremtidssikre med 2 ekstra U ;-) så er du velkommen til at købe min :-)

mvh
Kenneth

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg vil gerne have en løsning hvor jeg har casen på en trolley/let sækkevogn til bus, metro, letbane og tog. Jeg tænker hvis jeg skal gå længere op, skal jeg montere det på en barnevogn og lade som om jeg er en lykkelig far på vej ud i verden med min uvurderlige arving.

Du er velkommen til at sende/linke til billeder i min in-bakke. Og hvad er målene D:B:H?
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Yes I know, men jeg har deres 2units taske (til salg). Eftersom jeg skal have det stående som arbejdsplatform (hvis man kan kalde det det) tror jeg det bliver pænt uinspirerende at sidde og glo på en rejsekuffert mens man prøver at kreere noget fornuftigt. Trolleytingen (hjul og metalramme) skal ind i kosteskabet når den ikke er i brug. Det samme skulle barnevognen, hvis det blev aktuelt.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Graceville skrev:pænt uinspirerende at sidde og glo på en rejsekuffert mens man prøver at kreere noget fornuftigt.
Den kreative klasse og iscenesættelsen ... :censored:

--sd

Default avatar
Dansk Jävlar
Medlem
Indlæg: 2
Sted: København S.

Indlæg af Dansk Jävlar »

Graceville skrev:Jeg vil gerne have en løsning hvor jeg har casen på en trolley/let sækkevogn til bus, metro, letbane og tog. Jeg tænker hvis jeg skal gå længere op, skal jeg montere det på en barnevogn og lade som om jeg er en lykkelig far på vej ud i verden med min uvurderlige arving.

Du er velkommen til at sende/linke til billeder i min in-bakke. Og hvad er målene D:B:H?
Hahaha :lol: grineren og ganske forståeligt!

Jeg skal smide nogle ting til salg på dba og her på Lydmadkinen hen over påsken og så knalder jeg lige et link til casen herinde.

Peace

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeps, metro, s-tog, arriva og DSB har nogenlunde enslydende regler for baggage-størrelse og møder jeg en dag en krakilsk buschauffør, så risikerer jeg ikke at kunne nå frem til tiden.


DSB:
De maksimale mål er 100 x 60 x 30 cm. Vær opmærksom på, at hvis håndbagagen er større end disse mål, kan togpersonalet afvise den.
Så helst ikke meget over 30 cm i højden, hvilket vel svarer til ca 6 units i udvendige mål.

Lyder godt med link. Jeg kigger på det.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar