Søger: Propellerheads Balance lydkort.

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Søger: Propellerheads Balance lydkort.

Indlæg af AnotherDan »

Skildte mig for nogle år siden alt for billigt af med ovenstående lydkort der passede perfekt til mine behov.

Nu har jeg muligheden for at få et lille hjemmestudie igen.

Ping hvis I har et liggende.

PS. Smider gerne et Apogee One (oprindelig version) ind i en handel hvis det er...
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ey, fedt lydkort, hvorfor laver de ikke den længere..

Måske jeg også skulle holde øje med brugtmarkedet for sådan en, must the best man win.. (bare rolig det bliver ikke lige nu, men tak for tippet)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Hald skrev:Ey, fedt lydkort, hvorfor laver de ikke den længere..

Måske jeg også skulle holde øje med brugtmarkedet for sådan en, must the best man win.. (bare rolig det bliver ikke lige nu, men tak for tippet)
@Hald, No worries - du hopper bare på når du finder et.

Jeg overvejer nu at hoppe på et m-audio m-track 2x2m istedet medmindre der lige hopper et balance ned i skødet.

M-Audio er jo ikke overraskende relativt billigt fra nyt af. Jeg har en Great River preamp, så preamp's er ikke så vigtig.
* Nem tilgang og top-baseret kontrol
* To inputs gemt væk bagved.
* kontrol af både monitors + headphones...
* Headphones nemt sat i fra fronten.

Så kan jeg fast have min great river og min kemper profiling amp sat til, og ikke mindst have kablerne forholdsvist skjult.
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg er faktisk rigtig glad for det lydkort jeg har: M-Audio/AVID Fast-Track C600
Eneste problem er drivere efter skilsmissen mellem M-audio og Avid, så hvis lydkortet bliver koblet fra og til igen skal jeg genstarte computeren.
Men ellers passer det mig super godt med stor volume-controller, 2 stk headphones out, 4 inputs på bagsiden og knapper til at styrer de flere udgange hvis man skulle have forskellige monitors man vil skifte imellem.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Jeg har en til salg hvis du stadig er interesseret. Praktisk talt som nyt, og fungerer 100%.

Kenneth.
KennethA

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hald skrev:Jeg er faktisk rigtig glad for det lydkort jeg har: M-Audio/AVID Fast-Track C600
Eneste problem er drivere efter skilsmissen mellem M-audio og Avid, så hvis lydkortet bliver koblet fra og til igen skal jeg genstarte computeren.
Men ellers passer det mig super godt med stor volume-controller, 2 stk headphones out, 4 inputs på bagsiden og knapper til at styrer de flere udgange hvis man skulle have forskellige monitors man vil skifte imellem.
Ja, det er mig en gåde, at der ikke laves flere lydkort med netop det layout. Det er virkelig fedt gennemtænkt.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
coaxlix
Medlem
Indlæg: 23
Sted: Vesterbro, kbh

Indlæg af coaxlix »

Jeg har faktisk også et til at ligge, som jeg ikke får brugt. Så hvis der er flere, som er på udkig, er der stadig muligheder.

Mit bor på vesterbro.

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

coaxlix skrev:Jeg har faktisk også et til at ligge, som jeg ikke får brugt. Så hvis der er flere, som er på udkig, er der stadig muligheder.

Mit bor på vesterbro.
Hvad er din pris?
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

KennethA skrev:Jeg har en til salg hvis du stadig er interesseret. Praktisk talt som nyt, og fungerer 100%.

Kenneth.
Jeg så godt dit salgs indlæg af kortet Kenneth. Jeg må indrømme jeg er i et andet prislejde for et udgået lydkort.
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
Tobe
Forum Donator
Indlæg: 698
Sted: Aarhus

Indlæg af Tobe »

Jeg har et i OK stand - hvad vil du give?

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Tobe skrev:Jeg har et i OK stand - hvad vil du give?
Jeg er omkring de 5-600kr.
A fancy tagline goes here...

Nyt svar