FUNDET: 32 kanal analog mixer

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Simonfromsidney
Forum Donator
Indlæg: 314
Sted: Ryomgård

FUNDET: 32 kanal analog mixer

Indlæg af Simonfromsidney »

Hej Drenge og piger.

Hvad har i liggende/stående af gode minimum 32 kanals mixere, helst analog, men en digital er også ok.

Jeg vil ned på en mixer, så mine 2 Roland (M160/M240) erstattes af en enkelt på minimum 32 kanaler.
Der er primært til synth, samplere og trommemaskiner, så en med en masse line input vil være at foretrække.

Lad mig høre hvad i har liggende eller kan anbefale :-)

Kh
Morten
Senest rettet af Simonfromsidney tirs 14. nov 2017 09:31, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

Morten
Udstyr: Lidt af hvert.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Hvad med en Mackie LM-3204: http://www.nordicsales.dk/index.php?pag ... entId=1460 ... lidt nede på siden til kr. 300,- +moms????

Medlemsavatar
Simonfromsidney
Forum Donator
Indlæg: 314
Sted: Ryomgård

Indlæg af Simonfromsidney »

Hej Søren.

Den er 16 kanals stereo og jeg skal bruge 12-16 input til trommer, resten til synth/sampler. Jeg har haft den Mackie og det er en absolut fantastisk mixer. Jeg solgte den faktisk fordi (den som meget andet amerikansk) brummer i PSU’en.

Jeg kan ikke lide brum. ;-)

Kh
Morten
Med venlig hilsen

Morten
Udstyr: Lidt af hvert.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Men Lars Bo har rigtigt mange andre ting på den der side, en 40 kanals Midas XL250 til kr. 15.000 + moms, et stort lokum der næsten kun lader sig sætte op hvis man er 3-4 mand, jeg har været i firmaet den kommer fra ... og dens strømforsyning kan da smides ind i et andet rum.

--sd

Medlemsavatar
Simonfromsidney
Forum Donator
Indlæg: 314
Sted: Ryomgård

Indlæg af Simonfromsidney »

Søren Dyhr skrev:Men Lars Bo har rigtigt mange andre ting på den der side, en 40 kanals Midas XL250 til kr. 15.000 + moms, et stort lokum der næsten kun lader sig sætte op hvis man er 3-4 mand, jeg har været i firmaet den kommer fra ... og dens strømforsyning kan da smides ind i et andet rum.

--sd
Jeg ser lige om der er noget for mig, tjekkede kun lige den mackie ud.

Jeg ser lige efter igen.
Med venlig hilsen

Morten
Udstyr: Lidt af hvert.

Nyt svar