Kan du vurdere den aktuelle salgspris på mit gear? - VURDERINGSBERETNING købes i Københavnsområdet

Køb af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Kan du vurdere den aktuelle salgspris på mit gear? - VURDERINGSBERETNING købes i Københavnsområdet

Indlæg af Badutspringer »

Hej alle! Skønt at se at fællesskabet blomstrer her på Lydmaskinen ... Det er så længe siden at jeg har været herinde at mit brugernavn er blevet slettet (hvilket jeg tolker som et tegn på at der er godt styr på sikkerheden), så dette bliver mit første - men forhåbentligt ikke mit sidste - indlæg.

Jeg har brug for en kyndig (LÆS professionel eller semiprofessionel der kan udstede en faktura) der KAN og vil vurdere den aktuelle brugspris på mit lydgear. Der er tale om 20 - 30 stk. (mas o menos) diverse lydgear og intet særligt eller eksotisk som er svært at vurdere. Besigtigelsen skal helst ske hos dig og jeg sørger derfor, for at komme forbi med det og et par kopper kaffe.

Slutproduktet vil være en vurderingserklæring som indeholder en liste over gearet, dets stand og forventet brugtpris på DK/Nordisk/EU-markedet.
Den der udarbejder vurderingen skal have besigtiget (og evt. testet) gearet og skrive under på, at man er uvildig og har foretaget en objektiv vurdering. Erklæringen skal sendes direkte til min revisor af dig. Jeg laver selv en skabelon til formålet.

Jeg vil tro der er tale om et par timer eller tres arbejde af en hyggelig karakter. Hvis du mener du er i stand til at hjælpe, så kom med et bud på hvad du skal have for det.

Man lægger ikke hovedet på blokken ved at lave sådan en her. Det værste der kan ske er, at min revisor beder mig om en ny.


Baggrund:
Jeg har haft et lille lydstudie som jeg lukkede ned i maj sidste år. Men før det blev lukket, havde jeg udskiftet lidt af det gear der blev brugt i studiet.
Det nye blev aldrig installeret af forskellige årsager og det hele er nu lukket ned og opmagasineret.

Jeg synes ikke at jeg kan læse nogen steder at det er imod forum-regler er oplyse sit nummer herinde, men hvis jeg er helt gal på den, så give mig et nudge og jeg fjerner det.


redigeret 16:23. Reason: typo
Senest rettet af Badutspringer ons 2. okt 2019 08:44, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Du må gerne poste her, men ikke oprette flere nærmest identiske indlæg.

Redigér derfor dit indlæg her, så det indeholder al relevant info.

Beklager hvis du skal skrive noget igen/dobbelt.

Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Indlæg af Badutspringer »

Tak. Godt jeg havde en kladde.

Annoncen er nu redigeret og opdateret så den kun findes her.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Heldigt og meget fint. Håber du finder den rette til at hjælpe dig.

Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Indlæg af Badutspringer »

Tak, Holger.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har ikke mulighed for at hjælpe med opgaven. Jeg tror det vil være lettest for folk at forberede sig, ved at kende listen af grej der skal testes.

Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Indlæg af Badutspringer »

Christoffer I. N. skrev:Jeg har ikke mulighed for at hjælpe med opgaven. Jeg tror det vil være lettest for folk at forberede sig, ved at kende listen af grej der skal testes.

God pointe, Christoffer. Jeg laver en liste her i aften og smider den op her på tråden.

Tak

Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Indlæg af Badutspringer »

Fang mig på en-og-tredive, hundrede, hundrede.

Herunder det gear der skal vurderes. Det kræver ikke nogen gennemgribende test, blot et tjek så man ved at det virker.
Hvis ikke man har stedet, så er man velkommen til at komme forbi på Ø-bro, hvor det står i en kælder.

Kom med et bud på, hvad du mener at man bør kunne får for det :)

//gearliste//
Senest rettet af Badutspringer tirs 12. mar 2019 10:16, rettet i alt 2 gange.

Default avatar
Badutspringer
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nærum

Indlæg af Badutspringer »

Tak for de mange henvendelser. Jeg har nu fået lavet vurderingen og lukker derfor annoncen. Jeg har ligeledes slettet oversigterne med gear fra mine tidligere indlæg.

Tak

Nyt svar