Sanger tilbydes til forskellige genré ( gerne pop/dance/hous

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
Papuzon7
Medlem
Indlæg: 5

Sanger tilbydes til forskellige genré ( gerne pop/dance/hous

Indlæg af Papuzon7 »

Jeg er en fyr på 26.
Jeg har beskæftiget mig med sang det meste af mit liv, og spillet i band i en del år. Jeg er så gået solo nu og laver lidt mit eget, men elsker at prøve nye ting af og arbejde med nye mennesker, det altid sjovt at udforske nye genré. Har altid fået afvide jeg er dygtig til at skrive melodier osv.

Kunne godt tænke mig prøve min vokal til nye musikprojekter i form af beats, elektroniske numre .
Jeg har vedhæftet lidt hvad jeg har sunget før i tiden. Lige nu spiller jeg rock/pop og min nyeste sang hedder Rhythm of my soul, men som sagt vil gerne prøve noget seriøst elektronisk musik :) Det jeg har sunget før indenfor det elektroniske har mere være noget hygge projekt.

MLO - Rhythm Of My Soul :

MLO - Tag Fat I Spaden :

MLO - Tænd Mig Sluk Mig :

Så hvis nogen skulle være interesseret smid endelig en besked forbi :)

Michael

Medlemsavatar
Greetings
Medlem
Indlæg: 11

Indlæg af Greetings »

Hej Michael.

Jeg laver faktisk house/dance og pop musik, og vil meget gerne have noget stemme over, det har jeg ville i lang tid.
Lige nu kan jeg kun vedhæfte links til nogle house numre, men har en masse elektro/pop beats på min computer og på facebook.

Men her er der lidt af det house jeg har lavet.







Hvis du er frisk, så lad og da se på det :-)

Emil.

Default avatar
Papuzon7
Medlem
Indlæg: 5

Indlæg af Papuzon7 »

Hej Emil

Lyder til at være nogle fede tracks du har lavet :) Jeg er klar på vi mødes og prøve at lave noget vokal over det.
Add mig på face : Michael Leonardo Ostrowski

Nyt svar