Mangler du en GRATIS slave i studiet!?

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Maunus
Medlem
Indlæg: 253
Sted: KBH

Mangler du en GRATIS slave i studiet!?

Indlæg af Maunus »

Hej!

jeg er 20 år og har en dejlig passion for musik :) Det er sådan at jeg havde nogle planer om rejsen rundt i denne periode men min rejseven besluttede sig for at aflyse i sidste øjeblik. øv bøv.

Nu står jeg altså og ikke har så meget og tage mig til og mit største ønske ville være at lave noget som jeg synes er sjov - og det er jo netop noget med musik. I den forbindelse har jeg tænkt mig at tage til KBH i en 14 dages tid og håbe på at kunne komme ind hos en producer som slave eller slags praktikant. Står du og mangler en praktikant helt gratis så det måske noget for dig.

Jeg vil gerne fortælle lidt om min musiske viden så i ved lidt om hvad i har at danse med. Jeg har haft musik teori 3 år på højt niveau i gymnasiet. I den tid spillede jeg også trommer. jeg har spillet som DJ en del år og det var ikke så meget halballe DJ - det var mere for at lære det tekniske med selve mixing, effekter osv. Jeg forstår div. fagord og har også lavet lyd for vores amatørscene.
Det jeg ønsker ud af sådan et praktik "ophold" er lidt ny viden om hvordan det er at arbejde med faget til daglig og måske være heldig at lære lidt mere om programmerne Logic og Ableton. Det betyder ikke så meget for mig hvad jeg laver, om det er rulle kabler eller lign. er en fin start, jeg lære meget ved bare at være med i miljøet.

Det var lidt om det musiske.
generelt om mig selv er jeg åben og frisk på det meste. jeg er typen som tager intiativ og som ikke bare står og kigger og regner med tingene kommer dumpene. Jeg er også en stor gadget nørd og har generel god feeling med computer, strøm, elektronik osv.

jeg vil meget gerne høre fra dig hvis du kunne tænke dig at bruge mig til noget. Måske har du kun tid til at have mig en enkelt dag eller to, men det kunne jeg, måske også lære noget af. Hvis det altså passer i mit program. Jeg synes også det ville være en god ide at aftale at jeg kunne starte med en enkelt dag og så kunne du jo bagefter selv overvejer om du vil have mig nogle flere.

Skriv her, ring eller mail meget gerne til mig og så kan vi tage en sludder :)
Magnus Hansen
60 15 93 90
Mail snabel a multimagnus.dk

Billede
Senest rettet af Maunus man 10. okt 2011 09:45, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Hvor ER det tjekket! Håber du får noget at rive i. Jeg kan desværre ikke
rigtigt selv gøre brug af tilbuddet, men det er da virkelig et friskt
Initiativ. Held og lykke, kammerat.

Medlemsavatar
Maunus
Medlem
Indlæg: 253
Sted: KBH

Indlæg af Maunus »

Tak for det. :) det er desværre ikke lykkedes mig at finde noget endnu men jeg har som sagt også lidt dage at løbe på. :)

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Prøv at kontakte nogle studier og lydfirmaer direkte.

Medlemsavatar
Maunus
Medlem
Indlæg: 253
Sted: KBH

Indlæg af Maunus »

Er i fuld gang :) hvis du kender nogle som kunne være noget er du velkommen til at lægge en besked.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg ved at der er flere tråde på lydmaskinen hvor emnet om steder man kan søge som praktikant har været oppe, så du kan måske finde noget ved at søge lidt på ordet praktikant og lignende..

Men helt konkret så jeg for nogle år siden at Media Sound Studios fra tid til anden havde praktikanter, det er dog ikke til at finde på deres hjemmeside længere, men de er ikke længere væk end et telefonopkald. Sørg for at snakke med Peter, han er alletiders.. :-)

http://www.mediasound.dk/
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Thyge
Medlem
Indlæg: 482
Sted: Amager

Indlæg af Thyge »

Hvis man kigger i rulleteksten i venstre side står der: "Praktikant søges" som det sidste. Så mon ikke det var en mulighed.
Ælsker maskiner...

Medlemsavatar
Maunus
Medlem
Indlæg: 253
Sted: KBH

Indlæg af Maunus »

Tak for det. Jeg har sendt dem en mail :)

Nyt svar