Mix, Remix, Indspilning, Producering, Undervisning m.m.

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
Anton Rank
Medlem
Indlæg: 3

Mix, Remix, Indspilning, Producering, Undervisning m.m.

Indlæg af Anton Rank »

Hej alle derude på Lydmaskinen,
Jeg er "nyuddannet" lydtekniker fra London Music School og har certifikat i Sound Engineering og Computer (karakter: Distinction, jeg ved godt det ikke siger så meget, men det er topkarakter). Derudover har jeg arbejdet med lyd i nogle år, spillet i flere bands og komponeret musik til amatørfilm.
Jeg har startet et lille selskab, som er ved at blive CVR-registreret (www.rank-corp.co.uk), så alt går efter bogen. Jeg har i bund og grund startet selskabet for at begynde at få noget at lave, så jeg kan blive bedre.
Jeg udbyder:
-Mixing (af konsoliderede wav-filer, ikke sessions)
-Remixing (af konsoliderede wav-filer, ikke sessions), genren House m. undergenre er mit speciale, samt tidlig 90'er techno/hardcore.
-Indspilning (lige nu kun vokal, guitar, bas samt andre akustiske intrumenter med mikrofoner af professionel standard)*
-Producering, har man brug for hjælp til at bestemme instrumentering, lyd, stilart eller generelt finde en retning på hvad man indspiller, vil jeg gerne være sparingspartner. Jeg spiller selv trommer (godt), guitar (hæderligt), synthkeyboard (hæderligt) m.m., så kan selv give en hånd med.
-Undervisning. Jeg udbyder også undervisning i Pro Tools (indspilning (session opsætning, templates, mikrofon placering, diverse mikrofon tricks), redigering (beat detective, elastic audio, audio suite), mixing (eq'er, kompressorer, noise gate, reverbs, delays) m.m.)
-Komposition. Mangler du et soundtrack eller har nogle akkorder og en sang men mangler et backingtrack, så kan jeg også bidrage der.