Interesse for Shure Sm7b gruppekøb?

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Re: Interesse for Shure Sm7b gruppekøb?

Indlæg af Frederikkofoed »

Jeg skriver herinde når de er afsendt...

Jeg ved ikke hvor lang tid der er tilbage, men jeg regner ikke med at det er så lang tid...

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Kasper.
Medlem
Indlæg: 1229
Sted: København

Indlæg af Kasper. »

noget nyt?

Nu er vi ved at være lige op over der hvor jeg ikke kan vente mere og er nød til at købe en :?

/Kasper

Default avatar
Mosh
Medlem
Indlæg: 352
Sted: Denmark. Silkeborg

Indlæg af Mosh »

Synes generalt der er mega leverings tider rundt om i landet, hvad sker der lige? Gider de ik sælge noget! For jeg køber sq ik noget hos dem igen! Synes det er under alt kritik der skal gå så mange uger!
-------------------------
Chris Blaize

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Ja, jeg må indrømme at det også begynder at virke MEGET underligt at der går SÅ lang tid. Er der nogle der ved hvad søren de har gang i?

Hvis ikke der MEGET snart sker noget må de betale pengene tilbage, så vi kan gå ud og købe den et andet sted!

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Enig..

Synes også det begynder at have varet mere end lang tid nu.. Så speciel skulle jeg ikke mene den mic er at det er så svært at få fingrerne i dem. Selvom 11 stk er en del på en gang, men skulle da ikke kunne blive ved med at tage så lang tid..


Kritikken er self ikke på Frederik ;) ik hans skyld..

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Hvis I havde været så heldige at læse tidligere group buy tråde (som de fleste ser ud til at være slettet nu kan jeg se) så kunne I se det var fælles for dem alle... Betaling, levering osv. tager længere tid...
Så det er en opvejning om det er de penge værd man sparer :)
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

AnotherDan skrev:Hvis I havde været så heldige at læse tidligere group buy tråde (som de fleste ser ud til at være slettet nu kan jeg se)
Så er de jo lidt svære at læse :)

Men jeg må da indrømme, at hvis dette forløb er kendetegnet ved gruppekøb, så bliver det nok sidste gang for mit vedkommende.

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Jeps, men så vil jeg da mene forhandleren bør sige det ved bestillingen at der forventes 4 ugers leverings tid.

Det var ligeså snart betalingerne var i hus så ville de ryge afsted.. :lol:

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Jeg har lige idag snakket med Sharp Music, og de har fået alle mics i dag. Mikrofonerne vil blive afsendt i morgen, så i har dem nok lørdag eller mandag.. :dollargrin:

Der har ikke rigtig været noget at gøre fra nogens side, det der er sket er at (som forklaret tidligere) da jeg bad om et tilbud på 10 stk. sm7b, fik han af vide af hans leverandør de var på lager, men da vi så var blevet klar til at bestille var de alle røget væk. Så hans leverandør har haft dem i restordre, men nu er de alle ankommet, så der er ikke lang tid i vente før i får jeres SM7b..

Mht. Gruppekøb så ender det meget tit med at der går noget tid inden man får varen, da der tit er en del mere der skal planlægges etc. og der er større sandsynlighed for at varen ikke er på lager.

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Nysted skrev:Jeps, men så vil jeg da mene forhandleren bør sige det ved bestillingen at der forventes 4 ugers leverings tid.

Det var ligeså snart betalingerne var i hus så ville de ryge afsted.. :lol:
Det er også skrevet før i tråden at de ikke var på lager... Han kunne jo ikke vide præcist hvornår de kom, og leverandøren kunne heller ikke sige noget...

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Var jo først efter betalingerne var faldet..

Men f*ck nu det.. Hvis de kommer nu her så går det hele også.. hehe



Edit: og den censurere sørme selv hvis man skriver fy ord kan jeg se med en fin lille stjerne hehe

Default avatar
sugardaddy
Medlem
Indlæg: 67

Indlæg af sugardaddy »

Fedt. Jeg synes det har været værd at vente på. Det er ikke meget anderledes end hvad jeg normalt er ude for ved Aage.

Glæder mig meget!
THIS IS THE REMIX...OF MYSELF...SORRY THAT WAS ALL I COULD THINK OF AT THE TIME!!!

Default avatar
Mosh
Medlem
Indlæg: 352
Sted: Denmark. Silkeborg

Indlæg af Mosh »

Mandag aften... nogen der har fået deres mic?
-------------------------
Chris Blaize

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Mosh skrev:Mandag aften... nogen der har fået deres mic?
Nop - ikke mig

Medlemsavatar
pekka
Medlem
Indlæg: 914
Sted: Kbh V

Indlæg af pekka »

Hmmm... Heller ikke her.
... aka Ebbe Frej
[url=http://www.frej.com]frej[/url] | [url=http://www.myspace.com/ebbefrej]myspace[/url] | [url=http://www.facebook.com/ebbefrej#/clubp ... pisestudio]facebook[/url]

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Sharp nåede ikke at få dem afsted inden weekenden, men de er afsendt igår så de ankommer nok hos jer idag.

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Så har jeg modtaget min :)

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Lækkert!! :shock:

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Default avatar
Muldberg
Medlem
Indlæg: 22
Sted: Jylland

Indlæg af Muldberg »

Hejsa

Så kom min Shure mic også, glæder mig til at prøve den.
Tak til dig Frederik indtil videre, er sikker på alle nok overlevede den lidt lange ventetid.

Mvh Morten

Medlemsavatar
GeorgeHayduke
Medlem
Indlæg: 1764

Indlæg af GeorgeHayduke »

Yessir, syvsebasse til farmand :) Sådan !

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Så fik jeg den også. Den er godt nok lidt frossen efter et par timer ude uden for døren (der smider posten jo bare den slags i dag) - men mon ikke den overlever :)

Default avatar
Mosh
Medlem
Indlæg: 352
Sted: Denmark. Silkeborg

Indlæg af Mosh »

Weee har også fået min :P
-------------------------
Chris Blaize

Medlemsavatar
Jens Sejersen
Medlem
Indlæg: 1548
Sted: Låsby

Indlæg af Jens Sejersen »

deMib skrev:Så fik jeg den også. Den er godt nok lidt frossen efter et par timer ude uden for døren (der smider posten jo bare den slags i dag) - men mon ikke den overlever :)
:shock:

Håber du bor på landet og ikke inde mit i København. Glemmer aldrig da en af mine kammerater havde bestilt en håndbygget bas til ca. 15.000 kr. fra USA. Den blev leveret af DPD som havde scannet pakken ud og derefter valgt at stille den op ad væggen uden for hans dør i den opgang han boede :doh: - på det tidspunkt boede han midt inde i Århus.

Nu var der heldigvis ikke nogen der havde taget den, men tænkt hvis der var. :?
[color=#FF0000]https://soundcloud.com/jens-sejersen[/color]

[color=#BF4000]working hard or hardly working?...[/color]

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Minder mig om sidste gang jeg bestilte en harddisk. UPS stillede den i carporten. Jeg var 10-15cm fra at køre den over, da jeg bakkede ind.
skriver noder

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Fik også min igår. :denmark: Glæder mig til at prøve den idag.

Nyt svar