Producer søges til ambitiøst og seriøst samarbejde

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
GangGang
Groupie
Groupie
Sted: København

Producer søges til ambitiøst og seriøst samarbejde

Indlæg Skrevet: 9. dec 2019, 10:29

Jeg er 23 år, rapper og søger en producer at arbejde sammen med. Det jeg søger er mere end bare et proffesionelt samarbejde, det skal handle om mere end bare musikken. Jeg har skrevet tekster siden jeg var de der 12 år og har udviklet mig rigtig meget lige siden.. jeg har fulgt intenst med i dansk rap som pt. Er min primære inspiration. Jeg har lyttet til alt både den nye generation som jeg kan relatere allermest til (molo, sivas, ukendt kunstner osv) men også andet dansk rap (pede b, benal, LOC osv). Jeg lytter også til meget anden hiphop, RnB, Pop osv. Både fransk, tysk, amerikansk og UK. Jeg mangler primært studieerfaring: indspilning/perfomance som jeg håber DU kan være med til at hjælpe mig til at blive bedre til og forventer at både du og jeg udvikler os i samarbejdet. Jeg har ikke noget imod at blive udfordret og komme ud af min komfortzone men jeg har dog nogle “rammer” hvor jeg fokuserer meget på teksten og er meget imod uintelligent rap.

Formålet med det er selvfølgelig at ramme toppen i dansk rap, udgive sange sammen hvor DU er ligeså meget med til projektet som jeg er.. MEN det allervigtigste for mig er at udvikle mig og jeg vil først udgive noget når jeg kvalitetsmæssigt er tilfreds ned det.

Det jeg kan tilbyde er:
At jeg har historien med mig, jeg kommer fra gaden, opvokset i ghetto, oplevet en helt masse ting som jeg vil fortælle om i musikken. Det er ikke ensbetydende med at det er kliché uintelligent gangsta-rap
Jeg er meget åben som person, meget lærenem, og har øre for musik. Jeg har gået på Københavns musikskole, hvor jeg gik til violin i 10 år (fra 5 år til 15 år). Det stoppede jeg så med da musikken interresserede mig mindre og drengestreger og kriminalitet træk mig mere til sig og lige siden har jeg levet et meget turbulent liv, hvor jeg nu søger mere hen imod fornuftige baner og det er grunden til jeg også vil igang med musikken. Jeg har svært ved at åbne op og tale om ting og jeg bruger min tekster til at komme ud med ting som ikke altid er nemme at snakke om. Jeg er original og er glad for at udfolde mig kunstnerisk.

Det jeg kræver af dig:
Du behøver bare at have nogenlunde styr på dit shit, hvis ikke du har studie så er jeg åben for alle mulige alternativer og vi kan altid snakke om mere proffesionelle arbejdsmetoder senere hen i samarbejdet. Jeg søger bare en der frisk på at lave noget sindsyg musik med.

Hvis du er interesseret kan jeg både kontaktes på mail og telefon (du har nok mere held på telefonen) men skriv lige en besked inden du ringer da jeg ikke tager opkald fra numre jeg ikke kender.

Bor i København

Shafi_veseli@hotmail.com
26.29.66.34

Hvis et gratis venskabeligt samarbejde ikke siger dig noget er jeg også åben for at betale for en producer, jeg har bare ikke erfaringer nok til at færdiggøre en sang på en enkelt session så det kan ikke betale sig for mig at betale for enkelte sessions for at udvikle mig. Jeg søger som sagt en producer som kan hjælpe mig, så hvis du kan tilbyde noget samarbejde der mere brugbart for mig en enkelt session for flere tusinde kroner og hvor jeg får noget lærerigt ud af det så betaler jeg gerne for det hvis prisen er til at overkomme. Men du kommer nok til at tjene flere penge på at være med-kunstner når jeg topper hitlisterne i fremtiden ;)

Undskyld den lange smører, jeg er bare desperat, men seriøs samtidig så jeg håber det her opslag giver pote. Håber at høre fra dig!
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Re: Producer søges til ambitiøst og seriøst samarbejde

Indlæg Skrevet: 9. dec 2019, 10:44

Du skriver en masse gode ting, men umiddelbart tænker jeg at en lille demovideo eller lignende kunne hjælpe dig langt.

Snakker vi kun Rap eller kan du også synge og rent faktisk selv ramme tonerne? Er din udtale og artikulation tydelig nok? Vil du have din violin i spil igen som noget der kunne skille dig ud fra mængden?

Jeg er ikke den du søger, og jeg ville også have problemer med det drama der kan komme ud af din historik, men jeg er også klar over at det også kan være en stor kilde til en masse indhold. Jeg er stor respekt for din sætning: "jeg fokuserer meget på teksten og er meget imod uintelligent rap"

Det er fedt at kommer og siger at du vil noget med musikken, håber du finder et godt match!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -
GangGang
Groupie
Groupie
Sted: København

Re: Producer søges til ambitiøst og seriøst samarbejde

Indlæg Skrevet: 10. dec 2019, 08:22

Mht. Demovideo har jeg ikke rigtigt prøvet at performe sådan rigtigt andet end lidt foran venner og en 3-4 gange i studie med producere der har været talentfulde men ikke så hjælpsomme, da de har forventet et hvis niveau af mig. Det skal dog også siges at det har været producere jeg har kendt privat, og som har haft gang i store projekter ved siden af, så den tid de har sat af til mig(gratis) har været mere sådan hygge/tjeneste og for mig en måde at se hvad der i virkeligheden foregår i sådan studie. Derfor jeg nu forsøger at finde kontakten på diverse fora da jeg søger noget mere professionelt og noget hvor der ikke forventes særlig meget af mig, hvor det mere er meningen jeg skal udvikle mig. Jeg øver mig dog rigtig meget i mellem tiden.

Jeg vil som udgangspunkt holde mig til rap, men har intet imod at udfordre mig selv med sang, det skal dog ikke være skønsang, og nej jeg vil ikke sige jeg kan ramme toner osv. Min udtale og artikulation vil jeg sige er tydelig, selvfølgelig noget der stadig kan forbedres. Mit primære problem er nok min attitude når jeg performer, jeg har svært ved at få attitude på mens jeg rapper og jeg skal øve mig i at “mene” de ting jeg siger(hvis det giver mening) Jeg kunne godt tænke mig at lege med stilene der især er populære idag i form af trap, afrobeat, Drill. Jeg kan godt lide tekster som er gennemtænkte, og jeg eksperimentere meget med metaforer, wordplay osv. Men jeg inddrager også slang (perkersprog) men holder mig stadig original og skriver ikke noget som ikke er autentisk.

Hvis jeg skulle sådan nævne nogle eksempler på musik/kunstnere jeg er inspireret af lydmæssigt så skulle det være noget ala den franske duo PNL eller noget M Huncho (UK), men jeg kan også godt lide rigtig rap, hvor man får lov til udfolde sig rent rap-teknisk med normal-tempo eller dobbel-tempo rap. Jeg synes at den danske rapscene har udviklet sig på mange måder men som alt andet hip/hop i verden er teksten og budskaberne så stille begyndt at blive mindre vigtige og jeg vil godt ind og knække koden hvor melodierne stadig er fængende men teksten og budskaber ikke sidestilles. Men alt den her snak er jo bare drømme indtil jeg går noget erfaring og jeg kommer ind i studiet og får øvet mig.

Jeg har ikke i sinde at bringe violinen på banen igen, da jeg virkelig er ude af form og det ville kræve virkelig lang tids træning at komme op på det niveau jeg engang kunne spille.

Mht. Til min historik så har jeg altså opført mig pænt i rigtig lang tid, holder mig fra de skøre kredse og arbejder fuldtid og har også aftjent min værnepligt for halvandet år siden :dollargrin: Men man vil aldrig kunne tage personligheden fra mig, jeg vil bare hellere bruge den på at udfolde mig i musikken frem for at gå rundt og lave ballade :dollargrin:

Hvis du/i har spørgsmål, råd, kommentarer, diskussioner så fyr løs. Jeg først og fremmest stor fan af hip/hop g dansk rap og lige nu kan jeg bruge hvad som helst til at udvikle mig.

Tilbage til "Ydelser søges"