OPRÅB TIL FOLKET

Annoncér et spillejob, release party eller andet her.
Nyt svar
Default avatar
Lasse Bruun
Medlem
Indlæg: 37
Sted: Amager

OPRÅB TIL FOLKET

Indlæg af Lasse Bruun »

Hey fellow rockbands!

I forbindelse med et promotion-fremstød til de danske spillesteder, vil vi gerne forsøge at stable et samarbejde med to andre rockbands på benene. Vi vil gerne kunne tilbyde spillestederne en ”tema-pakke”, og i den forbindelse leder vi efter to bands med gang i, spillelyst og tid til at lægge billet ind på nogle gigs i efteråret. Vi kan af gode grunde ikke garantere nogle jobs (for den beslutning er udelukkende spillestedernes!:-), men vil i første omgang udvælge to bands, der musikmæssigt går fint i spænd med vores eget.

Vil du og dit band gerne komme i betragtning til at blive en del af vores mail-promotion-samarbejde, bedes du gøre følgende: 1) Sende os en mail på revolt@live.dk – emnefeltet skal være ”Ansøgning + Bandnavn”

2) Skrive 5-15 linjer om dit band, der kan bruges som promotion (skrives direkte i mail, ikke i tekstdokument)

3) Vedhæfte et bandfoto/logo

4) Medsende et link til hjemmeside/myspace eller lignende, hvor man kan høre jeres musik

5) Det er tilladt ligeledes at skrive et par linjer om, hvad man kan bidrage med ift. projektet, hvis man har nogle input/ideer. For et samarbejde kræver ligesom ARBEJDE fra alle parter ;-)

Ansøgningsfristen er 30.juni, men vi vil formentlig benytte os af ”først-til-mølle” princippet, hvis vi hurtigt finder to bands, vi føler passer ind i vores koncept. Alle henvendelser kan forvente svar.

Rock’n’roll hilsner fra Revolt (http://www.myspace.com/revoltdk)


Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg forestiller mig, at et opråb netop skal skrives med store bogstaver, heh heh ;) Just kidding.

Medlemsavatar
Internalized Sun
Forum Donator
Indlæg: 842
Sted: Faxe

Indlæg af Internalized Sun »

NEMLIG!!!
:oops: - sorry kunne ikke lade være :twisted:
[b]HVEM [/b]har lagt en kage på min computer?!!?!!

Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun

Nyt svar