Præsentation af Clair Brothers C8 Line Array – På Next Rebslagervej 11

Annoncér et spillejob, release party eller andet her.
Nyt svar
Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Præsentation af Clair Brothers C8 Line Array – På Next Rebslagervej 11

Indlæg af Søren Dyhr »

D. 28. August 2018 kl. 14:00 i Hal C

Jeg kom for ”skade” at høre Clair Brothers C8 samt deres nye afløser for deres legendariske 12AM skråkasse system nede på dette års Frankfurt Messe. Der fik jeg snakket med Lars Starbaek (deres danske agent) om at vi burde lave en produkt demo et eller andet sted i hovedstads området.

Det er så sådan, at jeg er imellem praktikpladser, som eventtekniker elev, grundet et for stort mellemværende mellem Told og Skat og min tidligere praktikplads. Jeg er så lige nu havnet i Skolepraktikken og jeg foreslog at vi tog denne fremvisning ind som opgave.

Clair Brothers er et af verdens største PA produktions firmaer, inden for musik turné produktion og har været i gang med det i mere end 50 år. Og det er i høj grad et firma der har bygget og udviklet værktøjer til lydproduktion ved at afprøve tingene i virkeligheden ude på de forskellige spillesteder og stadioner, i stedet for at få en abstrakt ide og så rykke på den.

Next er den sjællandske udbyder af blandt andet Teater, Udstilling og Eventtekniker uddannelsen. Og råder over et kompleks af studier i varierende størelse, hvor vi så efter aftale med Starbaek laver en produkt demo på vegne af Clair Brothers, med storskærms Skype møde til USA hvor Clairs folk ville kunne svare på spørgsmål fra publikum.

Det som vil være fokus for præsentationen vil være C8 og samt:

https://tinyurl.com/ybrxpq9h

...og hvis man vil læse lidt op på hvad Clair Brothers er for en størelse:

https://www.prosoundweb.com/channels/li ... lair_bros/

--Søren Dyhr

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Bump ... jeg syntes ikke der har været mange inde og se opslaget - og ville lige se om ikke jeg kunne få fanget lidt fleres interesse???

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Endnu et "bump"

Nyt svar