Stationær GPS bortgives

Ting der foræres væk.
Låst
Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Stationær GPS bortgives

Indlæg af Dimmer »

Stationært GPS anlæg af mærket Home Tracker bortgives. Ideel til hobbyværkstedet, 19" rackmontage, 4 decimalers udlæsning af positionen på stort LCD-display, 110/220VAC-1200W. Antenne, beslag, diverse kabler og manual medfølger.
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Indlæg af mb.electroaccoustics »

Kan den bruges i en bar, feks til at slå adresser op og evt hjælpe forvirrede kunder med at finde vej?

Medlemsavatar
Eicen
Medlem
Indlæg: 1568
Sted: 2700 Brønshøj

Indlæg af Eicen »

Den vil jeg da gerne tage :)

Hvor i landet står den?

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Kan den brokobles med ens kone, så når hun farer vild i sin bil, ringer hun "hjem" og får en pejlingstone hun kan køre efter?
Er det til at orientere husets Feng-Shui energier med?

Jokes aside! Hvad har man lige behov for en 220V stationær GPS til? /me wonders...
:sweden:

Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Indlæg af Dimmer »

Furland skrev:Kan den brokobles med ens kone, så når hun farer vild i sin bil, ringer hun "hjem" og får en pejlingstone hun kan køre efter?
Er det til at orientere husets Feng-Shui energier med?

Jokes aside! Hvad har man lige behov for en 220V stationær GPS til? /me wonders...
Det er nu kun en joke! :-D Men da jeg er ny herinde, så kender folk ikke min lidt særprægede humor endnu - Man kan forvente mere af den slags fra mig...

Jeg lover dog at holde det væk fra de mere "seriøse" rum.

/Dimmer
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Dimmer skrev:
Furland skrev:Kan den brokobles med ens kone, så når hun farer vild i sin bil, ringer hun "hjem" og får en pejlingstone hun kan køre efter?
Er det til at orientere husets Feng-Shui energier med?

Jokes aside! Hvad har man lige behov for en 220V stationær GPS til? /me wonders...
Det er nu kun en joke! :-D Men da jeg er ny herinde, så kender folk ikke min lidt særprægede humor endnu - Man kan forvente mere af den slags fra mig...

Jeg lover dog at holde det væk fra de mere "seriøse" rum.

/Dimmer
LOL!! :D

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

HAHA :)

LOL

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Låst