SØGES: Cd'ere, der ikke virker, er fejlproducerede og lign

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Default avatar
MBKorn
Medlem
Indlæg: 49
Sted: Sdr. Bjert

SØGES: Cd'ere, der ikke virker, er fejlproducerede og lign

Indlæg af MBKorn »

Hej

Jeg er ansat i et børnekulturhus i Kolding, og er på udkig efter materialer til vores kommende ferieaktiviteter.
I den forbindelse skal jeg bruge cd'ere, som kan inddrages i værkstedsaktiviteterne. Cd'erene skal ikke kunne afspilles, da de vil komme til at indgå som materiale i børnenes kreationer.

Så hvis nogle ligger inde med et størrer parti eller ved hvor jeg kan henvende mig omkring dette, vil jeg blive meget glad.

For mere info omkring børnekulturhuset kan du klikke her: http://www.kolding.dk/nicolaiforboern/0047421.asp


Kan lige indskyde at vi tilbyder en fantastisk inspirationsdag omhandlende mikrolyd, som nogle herinde måske kunne finde interssant

Mvh Michael Korn

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Prøv at finde en stor IT-afd og spørg dem, hvis de ikke har ryddet op, har de som regel et tons gamle Microsoft server update cd'er til at ligge.. De har bjælde værdi, så dem kan i sikkert godt få.. Vi har desværre lige ryddet op her..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
MBKorn
Medlem
Indlæg: 49
Sted: Sdr. Bjert

Indlæg af MBKorn »

Hej Hald

Takker for dit forslag. Har prøvet kommunens IT-afdeling, der desværre ikke har dem liggende længere. Så er fortsat på jagt, hvis nogen skulle opdage et større parti ligge hensmidt i bunden af skabet :-)

Default avatar
MBKorn
Medlem
Indlæg: 49
Sted: Sdr. Bjert

Indlæg af MBKorn »

Har endnu ikke haft heldet med mig, så er stadig på udkig efter CD'erene :-)

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Jeg tror godt jeg kan hjælpe her.

Kan du ikke skrive til mig på kenneth(at)12bit.com.

KennethA.
KennethA

Nyt svar