*Søger* (Meget) Gamle Apple computere

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Default avatar
ValdemarBonde
Medlem
Indlæg: 30

Re: *Søger* (Meget) Gamle Apple computere

Indlæg af ValdemarBonde »

Men Cmay du sender bare en e-mail til bonde@outlook.com når du vil af med den :-)

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

ValdemarBonde skrev:Men Cmay du sender bare en e-mail til bonde@outlook.com når du vil af med den :-)
det skal jeg nok gøre en dag. bliver ikke i den her månded. men jeg skal nok huske at gemme den af vejen til dig. skal lige nørde lidt med noget linux installation på den først og så tage nogen billeder af den og skrive en lille blogspot omkring det.

jeg har faktisk rodet med den på et tidspunkt før hvor jeg brugte den som ren terminal installation i fjorten dage. bare for at se om jeg kunne leve uden grafisk bruger flade. men jeg kunne heller ikke finde driver til skærmkortet og det er altså en nørde opgave jeg gerne vil finde en løsning på så jeg kan skrive om det på en linux side eller blogspot eller sådan noge i den stil.

ellers er den mest til netop museum eller samler brug for den er er altså for gammel til at man reelt kan få glæde af den.


DVD drev fejler intet. den er fin og pæn og der er ikke noget synligt tegn på misbrug eller noget som helst. den har været brugt af en mand som arbejded som sælger til at rejse rundt med men virker fint og rimeligt velholdt også.-

lige nu ser det også ud som om at penge til at sende ting og sager for er for små lige i den her månded så det kan være jeg sender den næste månded. der er andre ting jeg skal have sendt allgevel så jeg tager en tur på posthuset en dag i næste månded med den.

du må gerne minde mig om det hvis jeg glemmer det.
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Default avatar
ValdemarBonde
Medlem
Indlæg: 30

Indlæg af ValdemarBonde »

Her ca. en måned efter kommer en lille reminder hvis du havde glemt det :)

Nyt svar