(væk) Amerikaner køle-/fryseskab, Smeg

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

(væk) Amerikaner køle-/fryseskab, Smeg

Indlæg af SAPPY »

Hey,
Jeg er ved at købe mig et nyt køleskab og får et Amerikaner køleskab i overskud. Det er af mærket Smeg det er et super lækkert køleskab der dog larmer mere end jeg gider og høre på mere, da der er kommet ny kompressor på, da den originale gik til ved et lynnedslag. Fryseren er ved at stå af (tror jeg, og kan sikkert laves hvis man har forstand på den slags). Køleskabs-delen fejler intet. Det er fra år 2000/2001. Fritstående i rustfrit stål og med twincool.....kan ikke huske nyprisen, men det var vist mellem 25-30.000 kr. Det har været rigtig godt behandlet dog er der den almindlige daglige slidtage at se.

Det står i Holstebro og er gratis ved afhentning. Kan sendes hvis modtageren står for alt det praktiske med vognmand o.s.v.

Ring til mig på 61161759, hvis du er interesseret!
Senest rettet af SAPPY fre 12. okt 2012 16:40, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Hey - nu er det jo gratis og al mulig anden god stil der bare fortjener ros og klap på ryggen, men alligevel; du skulle vel ikke have et billede af modellen? (link vil være fint - du behøver ikke at fotografere det, men Smeg laver jo mange hvidevarer, så det kan se ud på mange måder ... ). Og ydermere, har du tilfældigvis en idé om strømforbruget?
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

david mondrup skrev:Hey - nu er det jo gratis og al mulig anden god stil der bare fortjener ros og klap på ryggen, men alligevel; du skulle vel ikke have et billede af modellen? (link vil være fint - du behøver ikke at fotografere det, men Smeg laver jo mange hvidevarer, så det kan se ud på mange måder ... ). Og ydermere, har du tilfældigvis en idé om strømforbruget?
.....aner intet om strømforbruget men det er fra 2000/2001 og garanteret ikke en A+++ maskine....jeg går lige op og tager et billede med det vuns!

EDIT: nu med billede!
Smeg 600 pix.jpg
Smeg 600 pix.jpg (48.99 KiB) Vist 1472 gange

Medlemsavatar
jawin
Forum Donator
Indlæg: 1036
Sted: Holstebro

Indlæg af jawin »

Nice - det vil jeg da lige drøfte med fruen :-D
Virker isterningsmaskinen eller er den ved at stå af sammen med fryseren ?
Two wrongs don't make a right - however, three lefts do.

:) Jakob

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

jawin skrev:Nice - det vil jeg da lige drøfte med fruen :-D
Virker isterningsmaskinen eller er den ved at stå af sammen med fryseren ?
Brugte den for en uge siden, men jeg er bange for den også er i stykker :|

.....det skal lige siges at fryseren (når den jo så ikke virker) stadig er meget kold og kan bruges som ekstra køleskabs-plads :thumbup:

Havde jeg extra plads ville jeg bruge den der, men det er desværre ikke tilfældet! Den er med rustfrit stål på 3 flader og meget flot som fritstående og nu står den udenfor.....så kom og hent den: 61161759

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

Wow.....den var en populær 'vare', den bliver afhentet imorgen, tillykke til den nye ejer som får et fedt (men højlydt) køleskab!

Nyt svar