givet væk: HD recordere

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

givet væk: HD recordere

Indlæg af Gunnar »

Hej
Jeg har fået nogle harddisk recordere foræret sammen med noget andet, men har ikke selv noget at bruge dem til så de må videre:
Det drejer sig om flg.:
En Fostex DMT-8 og en Roland VS840EX. (se billede...der følger også et par 4 spors kasette maskiner med)
Begge ser ud til at fungere: de tænder i hvert fald fint op og knapperne reagerer, men jeg gider ikke afprøve funktionaliteten yderligere.

Sendes ikke men kan afhentes her i nordsjælland ( 5 km fra Gilleleje) eller hos min kæreste i Kbh.
kan også levers (indenfor rimelig afstand!) mod betaling af kørsel.

Du skal heller ikke høre et ondt ord hvis du synes du vil give en flaske god rosé el. hvidvin el. whisky for sagerne ;)
hder.jpg
hder.jpg (343.94 KiB) Vist 1795 gange
PS. hvordan hulen får jeg billedet ind så det vises ?
Senest rettet af Gunnar tirs 20. sep 2016 20:25, rettet i alt 1 gang.
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
bencahill23
Medlem
Indlæg: 113
Sted: Smørum / Rødovre

Indlæg af bencahill23 »

Dem tager jeg meget gerne, kan hente i Kbh.
Vh
Ben

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Super, jeg svarer dig lige på din PM ;)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Hvis nu Bencahill ikke lige havde noget at bruge begge kassette-maskinerne til vil jeg meget gerne være aftager af den ene :-)

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Det siger jeg videre til ham hvis han ikke selv ser din besked her; vi er ved at aftale at han henter sagerne senere i dag ;)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Medlemsavatar
Internalized Sun
Forum Donator
Indlæg: 842
Sted: Faxe

Indlæg af Internalized Sun »

Tihi... Man bliver helt nostalgisk ;)
Sorry... OT
[b]HVEM [/b]har lagt en kage på min computer?!!?!!

Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

God karma der. :thumbup:

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Tak ;)
Ben var hurtigst på aftrækkeren og har hentet og givet en god flasky whisky .. skål :drunk:
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Nyt svar