Chris Emerald Music - Et eventyr

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Default avatar
Chris Emerald
Forum Donator
Indlæg: 19
Sted: Frederiksberg, Copenhagen

Chris Emerald Music - Et eventyr

Indlæg af Chris Emerald »

Hey there,

Jeg er Chris Emerald. Min drøm er at leve af at skrive og producere musik. Innovativ club-orienteret hip-hop/r&b/pop med inspiration fra den anden side af Atlanten. Eksempler på forbilleder her i DK er Nexus Music og Pilfinger, overseas Polow da Don, Scott Storch, Dr. Dre etc.

Jeg er 100 % amatør nu og er først begyndt at rode med produktion for en 4-5 måneder siden. På den måde adskiller min blog sig fra de andre her på lydmaskinen. Jeg håber, at der er folk derude, der vil kunne få noget ud af at følge med mig ud på det her eventyr. Jeg er fattig på færdigheder, kontakter og udstyr, men til gengæld har jeg masser af talent, gåpåmod og tro på mig selv.

Jeg ved hvor svært det er at leve af at lave musik, hvor små pengene er i Danmark, hvor mange der er om buddet osv. Men det er ikke noget, jeg kan lade stoppe mig. Hvis det var tilfældet, ville der altid være en undskyldning for ikke at gå 100 % efter et mål. På sigt drømmer jeg om at tage til USA og etablere mig, men allerførste step er at opbygge færdigheder, netværk og inspiration her i Danmark.

Jeg er interesseret i at samle eller joine et team af kreative talenter (sangere, rappere, producere, musikere osv.), der virkelig kunne rykke igennem med noget banebrydende materiale. PM mig hvis du er interesseret.