Såå, ldit nyt til whoever reads this

Om ikke andet så til mig selv.
Jeg fik en hjerneblødning for en måneds tid siden fordi jeg blev enig med min kære kone om at der skulle være legeværelse i kælderen! Dette fordi vi venter en lille dreng (idag faktisk, Onsdag 17 april) og så måtte jeg ofre studiet jo, øv øv. Så, jeg solgte (og er stadig igang så småt) min stationær, monitors, alt faktisk! Jeg havde planer om at køre med et labtop setup og pengene fra salget skulle så gå til labtop og små 5" monitors der kunne stå i et andet rum i kælderen.
Der skete så det at jeg fik fingrene i en MV8000 og tænkte "nu går jeg sgu hardware!" den var ikke lige så intuitiv som jeg havde håbet og det med at sidde og "tromme" beats virkede bare ikke. Jeg fik byttede mig til en MPC med JJOS, det var liidt bedre med stadig ikke lige migo g det er nok smag og behag for jeg har da hørt folk lave de vildeste ting på en MPC, bare ikke mig :D Nå, jeg fik et godt tilbagud på en Elektron machinedrum SPS-1UW MKII........jeg skal stadig lige lære den at kende 100% MEN MEN, jeg er forelsket! Nu har jeg siddet og rodet med den her i nat på jobbet, sat den til computeren og prøvet at optage mit lille "live set" ind og så brugt StudioOne til selve bassen og jeg kan bare mærke at jeg kommer til at få lavet så meget mere færdigt med den her bandit. Nøj den er fed, jeg har fået så meget ny energi efter jeg har skiftet ud og overvejer allerede hvilken hardware synth jeg skal investere i så snart jeg kan!

Der er noget om ordsproget : Less is more.
Anyway, her er en lille demo fra i nat. Meget kan ændres og mix er der ikke noget af. Jeg har lyttet på skod pchøjtalere så det er måske et helvede men giv et lyt
https://soundcloud.com/tuefind/me-and-my-machinezNå ja, fik jeg nævnt at jeg skal være far for 3 gang imorgen eller Torsdag?