Tue Finds Start til slut blog.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Re: Tue Finds Start til slut blog.

Indlæg af T.Find »

jo tak begge 2 :) thomas, jeg havde engentlig håbet på en dreng men forventede en pige, så.....det havde nu været godt med en af værd men hva faen, så længe det er sundt og rask 8-) Skal det forstås som du IKKE skal ha fler? Du har der ellers masser af plads over i det forjættede.....
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

lidt nyt herfra: Ny kontrakt er underskrevet, så fra 1 december hedder slavepiskeren Eltel. Det lover godt indtil videre 8-) Konen derhjemme er blevet større og nu kan man virkelig mærke den lille lort sparker! Sjovt at tænke på der er en der sparker dig i maven i 3-4måneder.......indefra!! :)
På det musikalske er det gået lidt istå. Igen tiden, den blir brugt på alt andet pt. men så det godt det kun er for sjov man sidder i kælderen jo :) Jeg har tænkt meget på at det generede mig jeg ikke har gjort noget færdigt endnu......men så slog det mig. Det har jeg jo, jeg syntes bare ikke det er godt nok til at andre skal høre det. Jeg tror jeg har 3-4 stks som dog skal mixes en del men det er vel også tæt på færdigt?selvom det nok ikke sker :) Er det bare sådan med det første man smider til offentligt skue? "blir jeg nu sablet ned eller hvad?" Jeg må snart kommer over kanten med det ihvertfald. Anyway, jeg har lige fået anskaffet mig en jomox airbase99, den er sgu sweet!!! feeee lyd! Nu mangler jeg bare lige nogle fler kabler men det blir klaret mandag tror jeg. Nå, lidt sker der så, dog det er ikke meget MEN jeg har 2 uger fri fra mandag så der skal der bruges lidt tid i kælderen, efter jeg har renset fyr :puke: :puke: :puke: :puke:

Jeg faldt lige over det her nummer og jeg blev itvivl om jeg har postet det i min blog før men her goes. Ticon - in stereo! Hele albummet "zero six after" er sindsygt! Det irriterer mig jeg købte albummet på vinyl nu hvor min pladespiller er død....øvøvøv. Nå men nyd det:) gammelt men godt!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tillykke med genansættelsen, det var da dejligt. :)

Fra Zero Six After er min absolutte favorit Poem For Granny. Efter min mening ikke alle numre der er lige fede, men der er da nogle stykker der går lige i fødderne på mig. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

jo tak jo tak:) Ja, det er dejligt bare at ha et eller andet arbejde i disse tider.

- Poem for granny er også super lækkert! Det er en go blanding på albummet og nej de er ikke lige fede alle sammen men stadig fede :wink:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tillykke med dagen. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Arhh, lidt sent svar. Tusind tak Christoffer. Jeg lå syg.....og sørme også juleaften. Fedt :cry:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:Arhh, lidt sent svar. Tusind tak Christoffer. Jeg lå syg.....og sørme også juleaften. Fedt :cry:
Ej kedeligt da.. :/ Håber du fik det bedste ud af begge dele alligevel.. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå jeg ville egentlige skrive lidt om mit sygdoms forløb men så da jeg vågnede her til morgen havde jeg haft den mærkeligste drøm. Jeg drømte at jeg skulle ind i holgers studie som lå på Gammel torv/ vestergade. Nå, jeg ved ikke hvordan men pludselig er jeg deroppe og helt alene. Jeg kan huske jeg tænkte noget i stil med "det må jeg gerne, jeg er jo medlem på lydmaskinen :dollargrin: " nå, jeg tar et blad og sætter mig i en stol og læser, går over til hans computer hvor der er noget Tc powercore kørende. Pludselig så kommer der en fyr ind og så kommer holger og en hel klasse ind, noget undervisning tror jeg. Lige i det øjeblik følte jeg at jeg var Frank hvam i klovn, det var meget mærkeligt. Holger kigger på mig med rynket bryn og siger noget i stil med "du er færdig på lydmaskinen". haha, jeg tænkte MEGA flovt og kom i tanke om at Holger da i sit studie havde kamera'er sat op så han kunne se hvad folk lavede i han's studie! så skyndte jeg mig ud og så vågnede jeg!! total sort. Det er sjovt for jeg går altså ikke og tænker på holger til daglig og hans studie lignede overhovedet ikke! meget mærkelig drøm. Men det er ikke den eneste......Det var heller ikke fedt at vide at man var færdig herinde :lol:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Det er altid godt at se, at du er vågnet igen efter langvarige medicinske forsøg!
:sweden:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

:) tak tak, ja det går bedre nu, forklaring følger...... :wink:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hahahahaha spacy drøm.. :dollargrin:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, der er vist gået lang tid siden jeg sidst fik postet noget her....status pt: Efter vandskaden har vi endelig! fået renoveret HELE kælderen, malet vægge + gulv, SÅ dejligt. Nu er det så forfra med studiet men det nu ok, det er jo lidt hyggeligt at gå og bixe med. Min pc står ligenu, til stor irritation for min kone, på en del af vores spisebord så det er blevet til en smule, kun en smule. Vi fik så også for 9md siden en lille pige, Wilma, som har taget en del af tiden, 2 børn nu, lad os se hvornår jeg kan få 3 sammenhængende timer i studiet :D Anyways, jeg har hele tiden haft en irriterende følelse af at jeg ALDRIG fik lavet noget færdigt, jeg starter stort set altid på noget nyt og det er rigtig irriterende men så fik jeg forleden lyttede til noget gammelt jeg havde lavet og fandt ud af at jeg rent faktisk havde lavet en del "semi færdigt" altså minus mix og diverse tweaks, effekter mm. og jeg tror jeg kom til den konklusion at jeg måske bare skal lade være at være SÅ selvkritisk og huske på at det er hobby, ikke en levevej. Det har irritereret mig grænseløst at jeg ikke har postet noget i Din musik endnu men når det ikke spiller for MIG så er det lidt svært. Et problem de fleste nok er løbet ind i i deres musik karriere?

- Ang musik genre så har jeg bevæget mig MEGET over i dubstep på det seneste ( det nye pop??) og er startet på en track til en kammerat som rapper så der er lidt deadline og nogle forventninger g det hjælper på det kreative humør syntes jeg. Jeg har nosset mig sammen og postet en ide på soundcloud, det skal ses som en sketch og IKKE noget færdigt, en ide blot. Jeg syntes ikke jeg vil poste den i Din musik før et er færdigt og jeg er klar til ris/ros. Det er fatisk lidt med et lille sug i maven at poste noget for jeg syntes det er så personligt men det er nok bare en grænse der skal krydses i guess? Nå, men dem af jer som læse min blog, if any, kan jo give det en lytter.

http://soundcloud.com/tuefind

På børnesiden er jeg blevet færdig med vores træhule i haven, malerum i kælderen og værksted til den største (5år) i garagen. Det er mega sjovt :D Her er et billede af hulen, mand kan ikke se den pga de lorte blade men ja, den er feee siger min datter :)

Vi læses ved der!.....
Vedhæftede filer
Træhule.jpg
Træhule.jpg (218.14 KiB) Vist 8217 gange
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt endelig med en opdatering herinde hos dig Tue. :)
Et lyt i hovedtelefoner herfra, det lyder sgu ikke værst. Lydene passer godt sammen.

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

jaa, den har været lidt undervejs den opdatering, i know :) Og tak for lytteren, ja jeg syntes også de passer ok sammen, nu skal jeg bare ha lagt "sidste" hånd på det men den lille (Wilma) har fået rykket sin seng ind i spisestuen og min computer er røget i kælderen, på en hylde, så nu SKAL jeg bare være færdig i kælderen. Jeg glæder mig til at rette det til, side og nørkle med at mixe det ordentligt, det blir spændende og tidskrævende. :wink:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

SÅ! 4 "superchunks" færdige og halvt på plads! Så mangler vi bare at få sat resten op, bord, reol, tæppe, broadbands og persienner :) soon, soon :dollargrin:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:denmark: Tillykke med dagen. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Jo tak jotak, Christoffer!!Altid dejligt med en hilsen :wink: Og god jul baglæns!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Arhh haha, faldt over denne her, all time fuc..n favorite! Enjoy
Breaket fra omkring 8.00, yeahhhh. JEg kan huske at en af mine venner lånte nogle plader da han skulle spille på tuben, inklusiv denne og det spillede max!

- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der er godt nok smæk på drengen, hva! Og meget vinylknas.. :/ Nu aner jeg ikke hvilket år det er fra og label m.m., men stilen lyder hen af the Delta, måske mere maskinelt og knapt så stemningsdrevet det her. Kan sjovt nok godt forestille mig det hamre derud af på et kæmpe anlæg. :-D

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, det er ikke den bedste kvalitet desværre, måske jeg kunne gøre det bedre på et tidspunkt. Ja, det er en del imod The Delta, deres første ting og du har ret mht til stemningen men det holder bare syntes jeg og så er det bare et fedt print/artwork call it what you like, på pladen. :) Jeg har en del mer af den slags, jeg må se om jeg kan støve det op på youtube eller selv poste det. Er det egentligt ulovligt at ligge et nummer op på youtube? rippet fra vinyl (eller cd for den sags skyld)?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg tror faktisk man bryder copyright når man poster indspilninger på nettet. Dog plejer der ikke at være noget galt med koncertklip m.m.

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, øv så må jeg se om jeg kan finde noget på nettet istedet.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, så blev det lige til en update herfra. Pt. køre følgende på (næsten da) repeat:


- hold kæft, det er det fedeste nummer!

På produktiones siden.....intet. Lige nu er vi ved at dele en af stuerne så de små har et værelse hver, så far her bygger væg og river ned. Heldigvis er jeg snart færdig men så er der projekt "garage". Vi må se hvad der sker, jeg har ellers mange u-afsluttet projekter så der er rigeligt at gå igang med.

På det personlige plan har jeg besluttet gå lidt mere op i mit helbred. Det lyder måske værre end det er men jeg spiser simpelthen så usundt så nu må det være slut! Inspireret af min kære kollega som dyrker en del crossfit, fik jeg læst en del på nettet om Paleo. Jeg er solgt, jeg har kødt "The paleo solution" af Rob Wolf og mand det er god læsning1 I bund og grund, hold dig fra korn produkter, ris, pasta, og mejeriprodukter. Det indebærer så også brød. Stenaldermad eller hunter/gatherer, kalder nogen det også. SÅ, lad os se om det bliver godt.

- Ellers håber jeg snart at få færdiggjort noget, det er nok det som jeg ser frem til mest :) Nå ja, så bliver der da også spillet noget BF3 med Furland the Killer! :smash:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Nå, så blev man færdig med værelserne for noget tid siden, blot for så at blive sat igang med at rive vægge ned til køkken, samt der skal laves nyt køkken! Gæt selv hvor tiden bliver af, når jeg endelig kan slappe nogenlunde af er det på jobbet, med ps3'eren. Nu har jeg investeret i et lille usb lydkort og så håber jeg på jeg kan komme lidt igang på mine nattevagter. Gejsten er der ihvertfald!
Ellers går det fint med ikke at spise ris,pasta, kartoffler og mælkeprodukter, forbavsende godt endda! Jeg har tabt mig en smule og kombineret og min kettlebell routine et par gange om ugen, syntes jeg egentlig jeg holder formen ved lige, dejligt.
Jeg har også lige investeret i Live igen, i håb om at bruge det i en slags combo med S1, det mangler stadig at blive testet men fik det brugt til 1500, havde egentlig tænkt mig at investere i NI Razor meeen ja, næste gang. Nu er Sugarbytes jo også snart aktuelle med ny synth så venter til der.
Hvad er der ellers sket.......? JO, jeg har investeret 500kr i en ordentlig arkade maskine med Mortal kombat 3 på, hell yeah! Boardet skal lige renses og så skal den shines op men daym, det blir fedt, når tiden kommer :) til at kunne koble fra ved den med trætte ører! Jeg må poste billeder snart, studiet er blevet helt godt efter vandskaden. Nuvel, lille update herfra! NÅ JA, fik købt billet til Skrillex 5maj, håber ikke det holder stik med lyden i Forum men hva faen! Glæder mig :dollargrin:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har fandme overvejet den skrillex koncert en del synes jeg.. Det der trækker mest i mig er Netsky som opvarmning. Kan ikke helt bestemme mig. :)

Nyt svar