Studie søges

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
Erik Christoffersen
Medlem
Indlæg: 233
Sted: Valby, Copenhagen

Studie søges

Indlæg af Erik Christoffersen »

Hej folkens!

På grund af en forestående familieforøgelse, skal jeg have afviklet mit hjemmestudie.
I den forbindelse søger jeg et lokale til dels mit arbejde som lyddesigner og dels mine musikalske udskejelser.
Lokalet behøver ikke at være mere end 10-15 m2, da jeg ikke arbejder med bands som sådan.
Den perfekte beliggenhed ville være Valby eller Vesterbro, men hvis tilbuddet er det rigtige, har jeg jo godt af cykelturen. :)

Jeg har råd til at betale max 2500 pr måned, da småfolk jo som bekendt koster lidt at forsørge.

Håber at der er nogen der ved noget om noget! På forhånd tak!


Medlemsavatar
A Duck
Forum Donator
Indlæg: 11
Sted: Kbh N

Indlæg af A Duck »

Hey
jeg er i samme situation som dig, er lige blevet far så der er ikke rigtig plads til hjemmestudiet.
Så måske kunne vi teame op.

jeg har fået lovning på et lokale lige ved Ryparken station.
Prisen er pt 2500 kr pr måned for 16 mm2
jeg har lokalet fra September

hvis du er interesseret kan du kontakte mig på mail aduck4@gmail.com så kan vi mødes og snakke om tingene.
jeg har ikke travlt så jeg er mest interesseret i at finde den rette at dele lokalet med.

VH Søren Christensen

Medlemsavatar
A Duck
Forum Donator
Indlæg: 11
Sted: Kbh N

Indlæg af A Duck »

Det blev desværre ikke til noget med lokalet ved ryparken.
tilgengæld har jeg fået fadt I et local ei Soundcomplex på nørrbro.

http://soundcomplex.dk/index.php?option ... e&Itemid=2

Det er lokale 4
Din pris er 2000 pr måned
to måneders depositum.

da det kun er mig der er I lokalet pr er der masser af tider.

VH Søren Christensen

Nyt svar