øvelokaler udlejes

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
venda2610
Medlem
Indlæg: 1

øvelokaler udlejes

Indlæg af venda2610 »

flotte lyse kælder lokaler udlejes i 2610 Rødovre. vi har flere størrelser. pt. har vi 15 - 30 - 40 m2 klar til indflytning efter aftale. der er adgang til lokalet 24/7 men der må kun spilles - øves mellem 18.00 og 06.00 på hverdage, ring eller skriv for flere informationer eller fremvisning. http://www.venda.dk venda@venda.dk mobil 40605678

Default avatar
bencahill23
Medlem
Indlæg: 113
Sted: Smørum / Rødovre

Indlæg af bencahill23 »

Blive væk fra denne udlejer!
Er selv i gang med retssag mod dem om ubetalte depositum osv.
Admin må gerne PM hvis der skal forklares noget.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37671
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ben, tak for din forklaring pr. PM.

Jeg lader tråden stå som den er indtil videre.

Default avatar
bencahill23
Medlem
Indlæg: 113
Sted: Smørum / Rødovre

Indlæg af bencahill23 »

Opdatering:
Nu har jeg vundet sagen og Venda ApS er dømt til at tilbagebetale de 10000kr i husleje og depositum samt alle sagsomkostninger.
Betalingsdatoen er allerede overskredet og jeg har taget kontakt til retten for at finde ud af hvordan vi fortsætter.
Mens sagen har været i gang er jeg blevet kontaktet af 5 tidligere lejere som oplever det samme.
Så igen, bliv væk fra dem.

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Tak for info - det er altid rart at blive advaret mod potentielle problemer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Loman
Medlem
Indlæg: 69

Indlæg af Loman »

Jeg har heller aldrig fået mine 6000 kr. i depositum tilbage fra dem.
Hold jer langt væk!!!

Default avatar
bencahill23
Medlem
Indlæg: 113
Sted: Smørum / Rødovre

Indlæg af bencahill23 »

Opdatering:

Jeg har denne dag fået alt pengene tilbage samt sagsomkostninger. Knap 9 måneder senere.

Andre det har oplevet problemer må meget gerne kontakte mig hvis jeg kan hjælpe.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

bencahill23 skrev: Jeg har denne dag fået alt pengene tilbage samt sagsomkostninger. Knap 9 måneder senere.
Dejligt, sådanne ting kan komme til at fylde alt for meget i ens liv, godt at få lagt låg på, og endnu flottere at du vil hjælpe andre i samme situation.
Thumbs up herfra.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar