Makker søges til Studie - Refshaleøen

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
BSA
Groupie
Groupie
Sted: Copenhagen

Makker søges til Studie - Refshaleøen

Indlæg Skrevet: 24. jan 2018, 17:02

Hejsa
Jeg er godt i gang med at indrette et nyt lille studie på Refshaleøen, og mangler en makker/producer/sangskriver/guitarist/etc. eller 2 der vil være med. Jeg er endnu ikke helt i mål med indretningen, så der vil være rig mulighed for at påvirke denne. Studiet indeholder et kontrolrum med to kæmpe vinduer og udsigt over Refshaleøen. En boks hvor alle vores forstærkere kan stå og larme. Et lille the-køkken, samt et lille ekstra lokale der pt er disponibelt.
Tanken er at lave et rart sted med noget fedt delegear, hvor man kobler sig på systemet med thunderbolt. Der er naturligvis ingen krav om at dele sit gear, men jeg ser en kæmpe fordel i at vi kan samarbejde om nogle ting..
Jeg forventer selvfølgelig at man er ansvarsbevidst og har respekt for andres gear..

Jeg selv er en guitarnørd på 36 med et ret ungt sind. Jeg vil nok selv primært bruge studiet mandag-onsdag i dagtimerne, men den fordeling må vi jo se på.. Huslejen bliver sat efter behov, fordeling, osv, men da jeg vil holde det lidt eksklusivt, må man forvente en prissætning derefter.

Kontakt mig for mere info, og skriv gerne lidt om dig selv og dine behov..

bsa2@mac.com

- Bjørn

Tilbage til "Lokaler"