Mit første kamera med 4K :-)

Optagelse og redigering af video og billeder, lyd til video, Final Cut, Premiere Pro, Pinnacle, m.v.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Mit første kamera med 4K :-)

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fik lige scoret et næsten nyt FZ82 med god rest-garanti, orig. taske, og 32GB SD til 1500 kr

Universal arbejdshest og rejse-kamera, 20-1200mm, super AF, rimelig burst, RAW, wifi, touch, mulig for at bruge mine eksisterende teleconvertere

4K dog ikke i 60 hz :)

Her er er eksempler fra tuben





/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Tillykke. Jeg har haft er Panasonic FZ 50. Det var et godt kamera. Er panasonic FZ modellerne stadig med optik lavet af leica ?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kimex skrev:Tillykke. Jeg har haft er Panasonic FZ 50. Det var et godt kamera. Er panasonic FZ modellerne stadig med optik lavet af leica ?
Tak, FZ50 er en super klassiker, har selv et FZ200 der nu er ved at være slidt helt ned, jeg er ikke sikker på at FZ82 har Leica optic, men heldigvis går f.eks. den smukke bokeh lidt igen som jeg kender den fra FZ200 ;-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

FZ82 blev en stor skuffelse hvad foto angår,.. øv,.. både optikken og sensor er til at skide i ,.. (modsat FZ200)

Hvis den har nogen som helst berretigelse så bliver det som ekstra 4K video-kamera i den voldsomme end af zoom-scalaen, mangler at teste dette

GH5 og Blackmagic er droppet ind til videre, men istedet er der et FZ1000 på vej, størrer sensor, 1", end FZ300 der ellers var planlagt, stadig Leica

Det rigtige tilbud dukkede pludseligt op 3350 kr, ny, incl et ekstra original batteri, så tog springet op,..


Hermed er der tilføjet ekstern mic-input, men ikke headphones out
/Dub

Nyt svar