DaVinci Resolve 15.2

Optagelse og redigering af video og billeder, lyd til video, Final Cut, Premiere Pro, Pinnacle, m.v.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

DaVinci Resolve 15.2

Indlæg af SustainerPlayer »

De har fart i opdateringerne hos DaVinci ...

What's New in DaVinci Resolve 15.2

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Nice. Ja, imponerende hvor hurtigt de arbejder. Er ikke nået igennem hele updaten, men bedre keycommand system er da yderst velkommen.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Super, og ganske imponerende, forbedring af workflow på timeline er også altid fint

Tankevækkende at stort set gratis programmer som dette og Reaper hører til i eliten

Så kan man jo spørge sig selv hvad det er man reelt financiere og betaler for i Vegas og Premiere, først- nævnte som enda stadig er ganske buggy trods Magix forsøg på redning
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ved du er om der er en "auto-update" funktion -jeg er nødt til at registrere mig hver gang, jeg skal opdatere. Opdateringer jeg heller ikke får noget at vide om.....meget underligt:)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg tror ikke, at der er en autoupdate feature. Hvad jeg kan læse rundt omkring, så er der kun en "nem" måde, hvis man har den betalte version.

Så man må leve med, at blive "generet" af dette, når den nu er gratis.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ifølge denne artikel: https://mixinglight.com/color-tutorial/ ... d-to-know/ så opdaterer App Store versionen automatisk.

Der er så andre forskelle at være opmærksom på. Læs artiklen omhyggeligt igennem.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Og jeg den betalte version - så det er lidt underligt.

Nyt svar