Affinity Photo - Designer - Publisher

Optagelse og redigering af video og billeder, lyd til video, Final Cut, Premiere Pro, Pinnacle, m.v.
Nyt svar
Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Re: Affinity Photo - Designer - Publisher

Indlæg af Joachip »

Ah ja, hvis man vil korrigere for mere end bare kromafejl ude i hjørnerne, så bliver det drilsk.
Både mængden og størrelsen af vignetting ændrer sig eksempelvis alt efter blændetal, og kurven er ikke engang lineær.

Og nu kommer de jo allesammen med mirrorless kameraer som kræver convertere til ens gamle optik, og der er vist stor forskel på hvor meget info der bliver kommunikeret tilbage til kameraet. Så fremover vil vores EXIF data nok være endnu dårligere end det plejer. :puke: Og så er man tilbage til at måtte gøre de her ting manuelt.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Damm, er lige blevet kontaktet fra Affinty, den fysiske lære-bog jeg bestilte er røget retur, uden forklaring, der er ikke lagt nogen seddel, trods postkasse tilgængelig uden nøgle, ligeledes har man ikke brugt mail, tekefon, eller SMS for at få aftalt levering, men bare returneret :-(

De sender nu igen, incl T&T, og hånterer tilsyneladende sagen fint fra Affintys side :-)

Havde ellers glædet mig til bogen, og håbet på hurtig levering
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ang bogen, ved nærmere undersøgelse viste det sig at bogen aldrig var blevet sendt, alt sammen ærgeligt, men deres håndtering har været til topkarrakter under forløbet

Der er reelt sket det at deres sale har været så mega stor en succes så selve central-lageret hos amazon er blevt tømt i ET hug helt uventet, derudover en kæmpe gruppe der som mig ikke fik bogen.

Nu har de simpelthen produceret et helt nyt parti af dem :-)
I am extremely sorry it is taking so long but I am pleased to inform you that the order for your Affinity Workbook has been handed to the carrier and is expected to be with you on or around January 8thand I have included all the shipping information below.

I do appreciate your patience and co-operation in this matter.

Kind Regards and have a great New Year,
Senest rettet af DUBTEMPLE fre 3. jan 2020 16:16, rettet i alt 4 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja det er selvfølgelig ærgerlig, men god service!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hald skrev:Ja det er selvfølgelig ærgerlig, men god service!
Yep, og den landede hos mig for en halv time siden :)

Ser rigtig lækker ud, både i indhold og udførsel :thumbup:
Vedhæftede filer
IMG_20200107_104856462-01.jpeg
IMG_20200107_104856462-01.jpeg (211.22 KiB) Vist 714 gange
/Dub

Default avatar
Jack233
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Roma

Indlæg af Jack233 »

Mange tak for den interessante blog, der hjalp mig med at finde svar på mine spørgsmål. absolut fortjener opmærksomhed. Jeg vil med glæde dele denne information med mine venner.Jeg vil også dele med dig gode tip til emnet Affinity-foto. Jeg er sikker på, at denne blog vil være meget interessant for dig
Senest rettet af Jack233 tors 9. apr 2020 12:31, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
docone
Medlem
Indlæg: 414
Sted: Århus

Indlæg af docone »

Jeg har stadig Photoshop gennem mit arbejde med eller bruger jeg capture one til alt raw converting og farve justering og engang imellem til tethering fotografering.
Hvis man har sony dslr kan man få en gratis lite version.

Nyt svar