Lidt DnB spas

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Lidt DnB spas

Indlæg af MrBacon »

-

Hvis der er noget, der stikker ud i mixet så kommentér gerne.
Senest rettet af MrBacon ons 23. sep 2015 13:24, rettet i alt 2 gange.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Det lyder godt, i like. Men det virker som om at du har fjernet al mellemtone?

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

bredal187 skrev:Det lyder godt, i like. Men det virker som om at du har fjernet al mellemtone?
Tak for lyttet og fedt, at du kan lide det.

Jeg har umiddelbart ikke gjort noget for at fjerne mellemtonen. Jeg har dog et langt stykke af vejen gjort plads til vokal, da jeg mente, at der skulle det på - måske det er det, der skinner lidt igennem nu, når der ikke er vokal på.

Medlemsavatar
martinleblanc2
Medlem
Indlæg: 226
Sted: Virum

Indlæg af martinleblanc2 »

Det passer perfekt til din dansende Peter Plys :-D

Fedt nok track. Jeg lytter ikke nok til denne genre for at vurdere det. Det lyder som en fin produktion. Post en opdatering når du har fået vokal på.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Tak for lyt og feedback til jer begge.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Garhh er det nu fjernet? Ville gerne lytte og kommentere. :)

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Christoffer I. N. skrev:Garhh er det nu fjernet? Ville gerne lytte og kommentere. :)
Sorry, det er røget afsted nu .... mit første DnB track, så var bare lidt i tvivl om mixet. Alt jeg prøvede at lytte reference på var mere eller mindre det samme riff og trommeloop, der ikke rigtige matchede mit lydunivers, så ville bare dobbeltchecke at det ikke var helt f*cked.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Sad lige og ryddede op i min "bouncede mixes" mappe og faldt over dette gamle track igen. Ville nok mixe og mastere det en del anderledes i dag, må jeg indrømme. Røg afsted til et indie computer spil

Har ikke fået leget med dnb siden ...


Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2640
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Der er da en god energi i det der sidste track der. Jeg synes dog storetrommen er problematisk. Det er som om "klik"-delen af det ikke hænger sammen med den dybe del af kicket. Måske skal det kick bare byttes ud med et andet? Men ellers cool, og fin opbygning. Lidt brat slutning måske? :)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Joachip skrev:Der er da en god energi i det der sidste track der. Jeg synes dog storetrommen er problematisk. Det er som om "klik"-delen af det ikke hænger sammen med den dybe del af kicket. Måske skal det kick bare byttes ud med et andet? Men ellers cool, og fin opbygning. Lidt brat slutning måske? :)
Tak, ja kan huske kicket drillede, men mastering er 3år gammelt og det meste af mixet meget ældre (fra da sylenth blev released), så kommer nok ikke til at gøre mere ved det.

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Det track er MASSIVE mooon:)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det fungerer meget godt på mine små kontorhøjttalere, mon ikke det lyder awesome på et smartphone spil!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar