Ny EP på R2 Records

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Ny EP på R2 Records

Indlæg af metal »

Det tog næsten et år at få denne ud, men nu er det lykkedes! "Perspectives EP" på det London-baserede R2 Records. Officielt release d. 27/10, men kan forudbestilles nu.

https://www.beatport.com/release/perspe ... ep/2139132

Stilen er generelt i den dybe ende af house-spektret.

For mig personligt har det stor betydning at Karizma tilbød at remixe "Worth It", samt at alle tracks er mastered af Martin Iveson (Atjazz), som jeg har fulgt siden han selv rodede med moduler i Amiga-scenen.

[soundcloud][/soundcloud]
Senest rettet af metal tors 26. okt 2017 17:42, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

cool ! Tillykke med det

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Tillykke! Lyder lækkert :thumbup:

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Quality house work, tillykke. Jeg manglede en smule højere kick på enkelte tracks på EP'en, men tænkte bagefter... det er nok for det skal house flyde mere og kick puffe, i stedet for at kick klikke, hvor resten af elementerne i mixet får mere betydning. Masteren er godt dæmpet, uden at limitere for meget på transienter. Lidt mere punch kunne være fedt.

Nå... jeg skal nok stoppe. Det er i hvert fald fuld fede house kompositioner, der er 110% prof lavet.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Tak for kommentarerne!

SLL, du har ret i at kick'et i disse tracks ikke er så dominerende - og det er et bevidst valg :) Det er ikke peak-time tracks. :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Pæne ord fra Mixmag i Rusland/derovre at dømme ud fra en gang Google Translate.. har også oplevet et boom i "likes" fra Sydafrika.. crazy..

https://mixmag.io/review/128133

Nyt svar