Spirals of Lost Time

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Spirals of Lost Time

Indlæg af SIDwave »

Jeg begyndte i morges kl 7 på denne... der var ingen plan.. jeg lod bare den lyden glide.
Tanken var, at jeg har mistet noget igennem årene. et par ting jeg er meget ked af at have mistet... jeg skulle vænne mig til et nyt liv.
Det var ikke nemt, og jeg vænner mig aldrig til det.. Jeg bliver bare nødt til at leve, som universet dikterer det.. :)

Jeg har tænkt at adde flere toms eller noget til trommen... men det bliver bare for hektisk til den simple bass nedenunder..

[soundcloud][/soundcloud]

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

hmm, der er nok en grund til at 95% af mine lyttere er i USA...
her klikker 40 folk på en post med ny musik, men ingen skriver noget. det fiser bare igennem hovedet på folk, og bliver glemt :)

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Men hvis jeg skriver et nybegynder spørgsmål, om mit mix er godt nok ? så kommer der 35 forslag hvad der er galt :)

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Din musik har ikke forbindelse til noget spil og derfor er det svært at gøre andet end at lytte og hoppe videre.

Amiga musik er fedt, men det er fedt fordi det vækker minder. Dit vækker ikke minder fordi det ikke har nogen forbindelse til noget.

Jeg kan godt lide det, det har jeg skrevet før. Men lige nu er det ikke andet end chiptunes.

Du skulle forsøge at få fat i alle dem der laver 16bit retro agtige spil for tiden og høre om de ikke kunne bruge noget "rigtig" 16 bit musik.


Sæt i gang: http://store.steampowered.com/tag/en/Pi ... ewReleases

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Du burde læse svarene til din anden tråd om emnet og ikke føle dig så personligt forurettet som det virker til...

Det er bare ikke en side hvor du får feedback på dine numre, der skal du andre steder hen...
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

hvad sker der lige ? :)
der er sgu da ikke Amiga musik! det er bare et nummer, og det er blevet track 1 på min nye EP, som nu er på bandcamp og spotify og itunes og over det hele. den hedder Spacetrip, og er baseret på at lege heavymetal trommeslager, og så bare lave noget. fordi, jeg bruger som regel ikke den slags trommer, derfor skulle det prøves

tag en lytter:

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Forventer du at få feedback? Og feedback på hvad?? Så skriv det:-)

Vh. Dan
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Nyt svar