Vincent Wood - Hver Dag

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Identity
Medlem
Indlæg: 271
Sted: København

Vincent Wood - Hver Dag

Indlæg af Identity »

Mig og min kammerat har lavet et nyt nummer.
Jeg har produceret det og han rapper og synger hook.
Hvad synes I om det? :)

[soundcloud][/soundcloud]

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Jeg synes ikke rappen er viiiiildt fed, men det er ikke fordi rapperen ikke har gode rim, godt flow og en fed stemme. Jeg tror bare det er fordi han mangler erfaring, og så skal den nok også lige compes lidt bedre, eller placeres bedre i mixet.

Jeg synes også at mixet er lidt tyndt, det er som at det pumper lidt for meget. Jeg gætter på at du godt ved at nogle elementer i mixet skal give plads til andre, men det er ligesom om at det ikke virker helt. Grunden til at man f.eks. sidechainer bassen til storetrommer, er at de ikke spiller oven i hinanden, således at tracket ikke mudrer i bassen, og tracket kan skrues op:)

Når det så er sagt er jeg meget imponeret over produktionen. Altså ikke beatet, rappen, melodien, teksten osv. men summen af disse. Alle kan lave et beat, og alle kan lave 2 gode linjer etc., men kun få kan rent faktisk producere en sang der, hvor alle elementerne tilsammen udgør en øsnket følelse- det har du gjort, og ideen udføres megagodt:) Det hele spiller. Jeg tor I kunne få en stor fremtid i dansk musik, så bliv ved, i er skidegode, helt seriøst <3

Medlemsavatar
Identity
Medlem
Indlæg: 271
Sted: København

Indlæg af Identity »

Tusind tak for din feedback. Det er noget vi kan tage videre til næste gang :-)

Nyt svar