Viborg - Middelalder-trailer/teaser

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Viborg - Middelalder-trailer/teaser

Indlæg af mediumaevum »

Jeg har lavet en lille trailer/teaser som samlingspunkt for mine tre animationer omhandlende Viborg-områdets historie i middelalderen, med borgene Hald, Spøttrup og Viborg Domkirke, med et stykke trailermusik jeg har komponeret.


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Meget Hollywood-agtig. Mangler bare Don LaFontaine, der siger: "In a world ...".

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Det ville Discovery sgu nok godt betale for :thumbup:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Thumbs up herfra også ,..

Kan ikke finde ud af om det musiske udtryk er lidt forslidt for genren, samt filmen lidt for meget ala intro fra de store filmselskaber

Ville nok også være landet på noget mere "dansk", uden at kunne forklare præcist hvad lige på stående fod

(man skal så osgså huske ikke at underspille eller stikke piben ind fordi man er dansk)

Men mindre fanfare-agtig, og mere i retning af noget sound-sculpture med simpelt symfonisk underlag

Noget af det mest vellykkede jeg har set er 3D filmen på vikinge-museet i Oslo, det er en slags teaser for museet i sin helhed, kan man sige:

/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det syntes jeg nu du er kommet rigtig godt fra, er enig i at det måske er lidt hollywood agtigt musik, men det ser både godt ud og lyder godt. Eneste ting jeg undrede mig lidt over var teksten "With three castles" som var foran de 2 første slotte men ikke over det 3. slot. Jeg tror måske at en anden baggrund under teksten ville have været bedre, måske et luftfoto hvor områderne med slottene var streget op, og så bagefter vise de 3 slotte med navn på dem... Blot et forslag :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Hald skrev:Det syntes jeg nu du er kommet rigtig godt fra, er enig i at det måske er lidt hollywood agtigt musik, men det ser både godt ud og lyder godt. Eneste ting jeg undrede mig lidt over var teksten "With three castles" som var foran de 2 første slotte men ikke over det 3. slot. Jeg tror måske at en anden baggrund under teksten ville have været bedre, måske et luftfoto hvor områderne med slottene var streget op, og så bagefter vise de 3 slotte med navn på dem... Blot et forslag :)
Takker!

Det var med vilje at jeg lavede det hollywood-agtigt. Jeg ville forsøge at lave en blockbuster-agtig trailer.

Ang. filmene så kan i se dem her:

Spøttrup Borg, Hald Slot, Viborg middelalder-domkirke er lavet, men ikke udgivet endnu.

Nyt svar