250.000 views på mine sange, men der er lang vej igen

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

250.000 views på mine sange, men der er lang vej igen

Indlæg af Boolfashion »

Hej Lydmaskinen

Jeg udgav min nyeste sang i dag, hvilket er et cover, hvor jeg så har skrevet min egen tekst på dansk og lavet en video til. Jeg har før delt nogle af mine engelske sange herinde, som er udgivet under navnet Boolfashion. Denne sang er en del af mit danske musik, som jeg nu har valgt at fokusere 100% på, og det går under navnet Platinmand :)

Det går stille og roligt fremad. Er blevet interviewet af DR3 og på mandag d. 13. har jeg mit første live radio-interview på Radio VibeFM kl 16-18. Så det er mega fedt at, der er nogen der lægger mærke til det arbejde jeg lægger i det. Jeg er nu også oppe på 250.000 visninger på youtube og 80.000 afspilninger på Spotify, og det er virkelig fedt, at så mange har fundet ud af, at min musik findes :)



Jeg har en stor kærlighed til ting, der bliver ødelagt i slowmotion (guilty pleasure), så derfor gik det ud over en laptop i denne omgang. Jeg vil som altid virkelig gerne have feedback fra jer, og høre hvad I synes om det, og hvad I tænker jeg kunne forbedre :) Jeg øver mig altid i at skrive og synge bedre og blive bedre helt generelt.

mvh. Kasper
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Hej Kasper.
Jeg beklager, jeg aner ikke hvem platinmanden er :-) Det er normalt heller ikke musik jeg lytter til. Men derfor kan jeg sagtens have en mening om det.
Musikken er originalt, ligesom så meget andet der lyttes til i radioen. Det kan du sagtens være stolt af. Og selvom det ikke er min stil, så kan jeg sagtens holde ud at lytte til det.
Videoen synes jeg er rigtig god. Kontrolleret og tilpas. Ligesom dig kan jeg godt li´at se ting i super slowmotion. Om det smadres eller blandes eller andet, det er ligegyldigt. Der er noget facinerende over slowmotion. Hold bare godt fast i den stil.

Nyt svar