Amiga musik fra 1988-1996

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Amiga musik fra 1988-1996

Indlæg af SIDwave »

Nu kan du høre hvad jeg lavede for 30 år siden :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

De der Spotify-links er ikke de mest brugervenlige. Det er ikke alle, der har Spotify - og selvom man har, er det jo ikke sikkert man har installeret det på den pågældende maskine, man bruger til at ramme Lydmaskinen med. Og Spotify vil ikke spille i alle browsere.

Jeg har dog fundet det på Youtube Music og lyttet lidt. Amigaen var nu også en dejlig computer.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

SustainerPlayer skrev:De der Spotify-links er ikke de mest brugervenlige. Det er ikke alle, der har Spotify - og selvom man har, er det jo ikke sikkert man har installeret det på den pågældende maskine, man bruger til at ramme Lydmaskinen med. Og Spotify vil ikke spille i alle browsere.

Jeg har dog fundet det på Youtube Music og lyttet lidt. Amigaen var nu også en dejlig computer.
virker det ikke i din browser ?
der er alle mulige sider der ikke virker i en bestemt browser, derfor har jeg alle 4 største installeret :)

har man ikke spotify, kræver det ikke mere en at oprette en facebook konto, som du så bare kan lade være med at bruge.
men den kan bruges til login, på mange sider!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

SIDwave skrev: virker det ikke i din browser ?
Spotify har valgt, ikke at understøtte alle gængse browsere.
SIDwave skrev: der er alle mulige sider der ikke virker i en bestemt browser, derfor har jeg alle 4 største installeret :)

har man ikke spotify, kræver det ikke mere ...
Tror du misforstår. Det er en oplysning til dig, at du skal gøre dine links mere brugervenlige, hvis du gerne vil have, at folk få lyttet på din musik. Du har før udtrykt undren over, at ikke flere lytter eller giver feedback.

Du skal ikke regne med, at folk skifter browser - endsige downloader andre browsere, programmer eller tilmelder sig bestemte streamingtjenester, hvis de lige tilfældigt har klikket sig forbi din tråd her.
SIDwave skrev:... at oprette en facebook konto, som du så bare kan lade være med at bruge.
men den kan bruges til login, på mange sider!
Og hvis man er den mindste smule interesseret i, at begrænse misbrugen af ens private data, så er det helt enkeltstående det dårligste råd man kan give eller modtage.
Selvom man er så uheldig, at man har tilmeldt sig Facebook (eller Twitter, Google+ mm), så skal man ikke bruge det til også at logge ind på alle mulige andre tjenester med.
Brug separate logins med forskellige stærke adgangskoder.
Ud over privacy - så er det også hel basal netsikkerhed, som alle burde følge.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Så får du et nyt link!!!! :)

Nyt svar