Fantasi over landlig idyl

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
Brugeravatar
mediumaevum
Forum Superstar
Forum Superstar

Fantasi over landlig idyl

Indlæg Skrevet: 13. jun 2019, 21:52

Her er et værk over et landligt idyl, som mrbacon har været så flink at lave mastering på.

Selvom kompositionen er færdig og der som sådan ikke kommer ændringer til den, vil jeg alligevel gerne vide hvad jeg kan gøre bedre en anden gang. Hvadend det er melodisk, harmonisk/stemmeføring eller orkestrering.

Filmoptagelse fra Stubber Klosterruin.

Senest rettet af mediumaevum 13. jun 2019, 22:04, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Re: Fantasi over landlig idyl

Indlæg Skrevet: 13. jun 2019, 22:00

Hvorfor kalder du det er "strygerværk", når der er træblæsere, pauker med med? Måske vil det være godt at rette teksten.

Du stiller et spørgsmål der ikke giver mening - du laver et lille stykke, du er glad for og som der ikke skal rettes i - og det er super duper fint - men så spørger du om, hvad du skal "rette" næste gang. Næste gang er forhåbentlig en ny gang med nye udfordringer - og det har sit eget liv. Vær glad for at du har fuldført et stykke og når du ikke vil rette noget - og hvorfor skulle du - så nyd at have færdiggjort noget.
Brugeravatar
mediumaevum
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: Fantasi over landlig idyl

Indlæg Skrevet: 13. jun 2019, 22:07

gs-dk skrev:Hvorfor kalder du det er "strygerværk", når der er træblæsere, pauker med med? Måske vil det være godt at rette teksten.

Du stiller et spørgsmål der ikke giver mening - du laver et lille stykke, du er glad for og som der ikke skal rettes i - og det er super duper fint - men så spørger du om, hvad du skal "rette" næste gang. Næste gang er forhåbentlig en ny gang med nye udfordringer - og det har sit eget liv. Vær glad for at du har fuldført et stykke og når du ikke vil rette noget - og hvorfor skulle du - så nyd at have færdiggjort noget.

Strygerværk er nu rettet til værk. Jeg skrev strygerværk, fordi det primært er strygere, som anvendes 99 % af stykket.

Jeg skal bruge kritik af kompositionen til at forbedre mine evner inden for det kompositoriske. Selvom næste projekt er nye udfordringer, kan man vel godt anvende erfaringer fra sidst.

Tilbage til "Din Musik"