Shadow

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Shadow

Indlæg af Graceville »

Skrevet i logic X med trommeslageren Kyle.....

Undsiger altid det trommehejs Logic kan, men nogengange er det sku brugbart til skitser.

Der skal rewrites & justeres, hives & trækkes i sangen før den er færdig, men den skal nok en tur forbi bandet, før den kommer helt i mål.

[soundcloud][/soundcloud]
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det kører sgudda ganske godt! Jeg ville endda mene at de der trommer godt kan tåle at blive højere, for at skabe en bedre balance i mixet - også selvom det "bare" er Logic-trommer.

Guitar, sang og bas fungerer godt, og det er et rart nummer. Mht. sang, så savner jeg næsten at du måske gik op og holdt en eller anden tone rigtigt længe, eller bare lavede en eller anden uventet frasering, for jeg tror godt din stemme kan bære det. Bare et enkelt sted måske? Sådan for at skabe et lille klimaks et sted... :)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Tusind tak! Jeg lader den ligge et stykke tid & har dine gode inputs in mente.
Tænker osse chorus/b-stykke, eller hvad det er, er lidt svagt & der skal noget andet ekstraordinært, måske det samme på en ny måde & så sådan at musik & tekst flugter, gerne på den måde du foreslår, med en lang tone eller noget mere komplekst.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Virkeligt lækkert. Jeg ville nok give tempoet et nøk opad for at holde energien.

Men det er sgisme fedt.

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Ved altså ikke om det er min hørelse den er gal med men, synes det lyder ligesom vokalen ligger mere til venstre end i center ?

Har både lyttet på monitors og i headset.

som sagt er det måske bare min hørelse. Hvad siger i andre ? :?:

Nyt svar