Sebastian Brønnum - EP 1

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
Seb5to9
Medlem
Indlæg: 11
Sted: København

Sebastian Brønnum - EP 1

Indlæg af Seb5to9 »

Hej allesammen,

Min nye EP er ude på Spotify.

Jeg vil gerne høre jeres mening; hvad I synes om, hvad I synes mindre om, eller evt. synes lyder decideret dårligt.

Søg på: Sebastian Brønnum EP1 på Spotify/Youtube/Google Musik/Deezer/osv.

Ellers er der et link her til Spotify:



Tak på forhånd. God lyd derude!


Mvh.
Sebastian Brønnum
5TO9

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Ok, først og fremmest suuuuuperfedt flow, rim, teknik, lyd, arrangement osv. Du er en sand MC, og man kan mærke at du ligger tid og energi i din ting- stor respekt!! Jeg lyttede faktisk til hele EPen uden at få lyst til at skippe - det er overraskende god lyd!!

Noget som jeg tror du kunne få held med kunne være at bruge små lydklip til at underbygge dine rim. f.eks. siger du ca. 1 minut og 10 sekunder inde i "forstår du": "...og dækkende hviner" - der kunne du godt ligge et lille klip ind med dæk der skrrrrrter, bare for at lytteren underbevidst kan følge med, og holde fokus. Der er mange eksempler, da du meget bruger billedsprog, så måske bare drysse lidt henover for at fastholde lytteren.

Musikken er der for mit vedkommende ikke noget at komme efter, jøses et stærk og gennemarbejdet udspil, af en ung talentfuld MC med noget på hjerte som ikke handler om biler og bling. God lyd, og stærk levering sådan:)

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Lyder fint. Jeg har hørt "kan du mærke det" før ... herinde? Har jeg tilbudt at mastere det engang måske?
Hvad sker der ved 1:03 - vokalen er cuttet fra som var det en amerikansk radio version :) Med vilje eller?

Anyways, "Kan du mærke det" er mest mig af numrene - men det hele lyder finno. Godt arbejde.

Default avatar
Seb5to9
Medlem
Indlæg: 11
Sted: København

Indlæg af Seb5to9 »

donnievandango skrev:Ok, først og fremmest suuuuuperfedt flow, rim, teknik, lyd, arrangement osv. Du er en sand MC, og man kan mærke at du ligger tid og energi i din ting- stor respekt!! Jeg lyttede faktisk til hele EPen uden at få lyst til at skippe - det er overraskende god lyd!!

Noget som jeg tror du kunne få held med kunne være at bruge små lydklip til at underbygge dine rim. f.eks. siger du ca. 1 minut og 10 sekunder inde i "forstår du": "...og dækkende hviner" - der kunne du godt ligge et lille klip ind med dæk der skrrrrrter, bare for at lytteren underbevidst kan følge med, og holde fokus. Der er mange eksempler, da du meget bruger billedsprog, så måske bare drysse lidt henover for at fastholde lytteren.

Musikken er der for mit vedkommende ikke noget at komme efter, jøses et stærk og gennemarbejdet udspil, af en ung talentfuld MC med noget på hjerte som ikke handler om biler og bling. God lyd, og stærk levering sådan:)

Det er fandme fedt at høre. Mange tusinde tak - vanvittig god feedback, det er fandme en god idé. Det tror jeg at jeg vil forsøge mig med på de ting jeg er i gang med nu.

Sætter stor pris på det.


Bedste hilsner

Sebastian

Default avatar
Seb5to9
Medlem
Indlæg: 11
Sted: København

Indlæg af Seb5to9 »

MrBacon skrev:Lyder fint. Jeg har hørt "kan du mærke det" før ... herinde? Har jeg tilbudt at mastere det engang måske?
Hvad sker der ved 1:03 - vokalen er cuttet fra som var det en amerikansk radio version :) Med vilje eller?

Anyways, "Kan du mærke det" er mest mig af numrene - men det hele lyder finno. Godt arbejde.
Hej,

Mange tak for feedback. For at være ærlig tror jeg det er noget under eksporteringen af filen, har allerede lagt en rettet version op, men tror det tager et par dage før den er rettet ;)

Jeg lagde det op en aften i juni under udarbejdelsen, da vi var gået lidt ind i en blindgyde med lydkvaliteten, men jeg tror jeg glemte at få responderet ordentligt, før projektet allerede havde bevæget sig et andet sted hen :D

Tak igen.

Bedste hilsner

Sebastian

Nyt svar