Tråd om fragt mellem medlemmer (idé?)

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Tråd om fragt mellem medlemmer (idé?)

Indlæg af SAPPY »

Hej alle,

Der bliver handlet rigtigt meget her på sitet og jeg er jeg ikke ude på at ville opfordre nogen til at overtage nogle markedsandele fra Postdanmark og/eller andre proffesionelle i transport/fragt-branchen, men alligevel vil jeg lige kaste bolden op i luften......!

Kunne vi med fordel lave en tråd omkring kørsel af ting og sager der købes/sælges mellem lydmaskinens medlemmer ?

Eksempel....jeg (bor i Holstebro) køber en guitar af lydmaskinist X som bor i Hellerup. Y bor i Hellerup (eller tæt på), og ser i den nye 'fragt-tråd' (da han skal til Vestjylland) at jeg har købt en guitar af X, og tilbyder at tage den med til Holstebro. De 3 lydmaskinister (for man 'skal' være medlem på siden) aftaler nærmere......vupti! :)

Hvordan betaling af varen skal foregå må man jo selv finde ud af!

......måske der kan falde lidt af til transport/benzin/diesel, aftaler man selv


Hvad synes I andre.....kan det lade sig gøre, eller skal tråden her bare slettes? :| :roll:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

jeg synes det er en god idé, men jeg tror det bliver svært at holde aktuelt konstant.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Så skulle man måske i forlængelse af en handel oprette under 'Ydelser søges' en tråd der hed: Instrumenttransport Hellerup -> Holstebro.
skriver noder

Medlemsavatar
renems
Forum Donator
Indlæg: 633
Sted: Århus

Indlæg af renems »

Hvis idéen bliver en succes kan en simpel Google maps api-ting måske være en idé til at skabe et hurtigt overblik over alle aktuelle transporter?
-Mommy, when i grow up, i wanna be a musician.
-Well decide. You can't do both, son.

[url=http://www.soundcloud.com/renems]Soundcloud[/url]

Medlemsavatar
eskild
Medlem
Indlæg: 1686
Sted: Skovlunde / St. Lyngby

Indlæg af eskild »

god ide - vi er nogen der rakker land og rige rundt

Man skal bare passe på med fortrydelse - hvis guitaristen i Holstebro ikke syntes guitaren er pæn nok
- så skal den med retur og bøvlet deromkring - hvis man overhovedet skal retur

Men ellers positiv :)
.
SeeYou
Eskild



[size=85]www.facebook.com/bj.eskild?fref=ts[/size]

Nyt svar