Velkommen til det nye Lydmaskinen!

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
olav
Forum Donator
Indlæg: 69
Sted: Roskilde

Re: Velkommen til det nye Lydmaskinen!

Indlæg af olav »

:-D :-D :-D Super flot !!
Olav

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

:thumbup: Stort tillykke med det nye look, og flot arbejde!


Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

2-3 dages, 10 års jubilæum festival i Holgers have, hvor alle optræder eller gøgler :-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Haha, jamen jeg er frisk. Mon folk gider tage hele vejen til Fyn? Vi har i hvert fald plads til flere hundrede (ja faktisk tusinder) mennesker her.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg kommer gerne :) kunne skisme være spændende at møde folk her inde fra.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og jeg kommer også meget gerne. Helst i følgeskab med andre man kunne splejse en bro og noget benz til, så bliver turen altså ikke så slem igen, hvis man er 3-4 mand i en bil.

Du skal nok til at ha' nogle følere ude for hvornår der er flest der kunne tænkes at møde op, mit gæt er at der er størst tilslutning en weekend-dag.

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Synes overordnet det er en mega fed opgradering i har lavet. Men en ting som virkelig går mig på, det er at navnene er flyttet til højre side. Jeg både læste og hørte godt argumentet, men for mig holder det ikke. Jeg synes tværtimod at det er blevet mindre læsebart. Men sandsynligvis fordi jeg har en massiv erfaring på forums, der alle har brugerne til venstre. Vanens magt er voldsom stor her.

Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg af soduno »

Så sprødt. Lækkert brugerinfo er flyttet i højre side.
Det nye design giver mig endnu mere lyst til at følge mere med end jeg gjorde før :-)
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mega fedt med introvideoen!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
zapz
Medlem
Indlæg: 240
Sted: KBH:.

Indlæg af zapz »

Super med alle de nye, dejlige søgefunktioner!
Og tak for al arbejdet!

Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Indlæg af BOBofthePOP »

Vældig nice, det nye look-and-feel :) Tillykke med det!
Holger skrev:Haha, jamen jeg er frisk. Mon folk gider tage hele vejen til Fyn? Vi har i hvert fald plads til flere hundrede (ja faktisk tusinder) mennesker her.
Så kan du jo tage tråden op og genindføre Midtfynfestivallen :dollargrin: Jeg tror NOK at folk gider komme!
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Medlemsavatar
Nagel
Medlem
Indlæg: 153
Sted: KBH NV

Indlæg af Nagel »

Tak for et fantastisk godt forum (et man ofte også får brugt lidt for meget tid på). :dollargrin:
Af en eller anden grund følte jeg ikke, at en opdatering var nødvendig - men jeg hilser alle initiativerne velkomne og synes resultatet er blevet super godt.

Det som jeg altid har fundet mest imponerende ved lydmaskinen er kombinationen af så meget god viden (på dansk) og så en utrolig god tone fra alle folk her. :)

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Skønno med drag & drop funktion! Glæder mig til at det bliver meget lettere at bruge billeder, video og lydfiler på Lydmaskinen. Fed præsentationsvideo, Holger!

Medlemsavatar
MarkSW
Medlem
Indlæg: 160
Sted: 9574

Indlæg af MarkSW »

Fedt med de nye tiltag, jeg er især glad for den nye søgefunktion! Tak. ;)

Da jeg så præsentationsvideoen forleden dag var jeg rigtig skeptisk omkring profilen til højre, det virker bare modsat af alt man er vant til. Men må sige jeg er glædeligt og positivt overrasket over oplevelsen af at læse indlæg nu. :)
Set på Gearslutz:
- "Make the most of the gear you have rather than gear you don't. The nice gear will come eventually, just don't use it as an excuse for not making tunes."

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Christoffer I. N. skrev:
Holger skrev:Gud ja, det er sgu 10 års jubilæum i år. Måske er det i år, at vi faktisk får holdt et lille arrangement.
Ja, du kan godt komme igang med at arrangere noget. :-D
Jeg er på, er der en der gider at oprette en tråd om emnet ?
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Medlemsavatar
Henrik Hjortnaes
Medlem
Indlæg: 12
Sted: Dynaudio City, Skanderborg

Indlæg af Henrik Hjortnaes »

Sikke et behageligt og smukt layout. Tak for det!

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Virkelig en god opdatering! Elsker det responsive layout :thumbup:

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg er også rigtig glad for det nye udseende og funktioner


Inspireret af DBA's annonceagent, er der så en måde man kan holde øje med bestemte emner, ex. Logic Yamaha Neve etc og få en notifikation/mail

ud over den følg-funktion der allerede er ?

/Morten
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar