Første ulæste indlæg - direkte adgang?

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Første ulæste indlæg - direkte adgang?

Indlæg af SustainerPlayer »

Tillykke med det nye site og tak for den store indsats.

En ide.

Normalt når jeg besøger lydmaskinen, så vil jeg gå direkte til listen "Nye indlæg".
Det ville være cool, hvis man fra den fremkomne liste kan klikke sig videre til første ulæste indlæg i en tråd direkte.

Som det er nu, skal man klikke sig ind i tråden og så klikke "første ulæste indlæg".
På mange sites kommer man til første ulæste indlæg ved at klikke på trådens overskrift.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tak!

Ser du ikke en lille (rød) pil? Klik på den, så går du til seneste indlæg. Det samme gælder fra forsiden.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

I'm an idiot. Jo - det er helt perfekt.

Tak for svar.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Nu du selv siger det... heh heh :dork: Der er også andre småting man først lægge mærke til efter noget tid, nogle gange efter årevis på et website.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er monster fedt at den der top-bar følger med ned når man scroller.
Jeg bruger ofte det at jeg lytter musik inde fra "hvad hører du lige nu-tråden", og når jeg så skal åbne en ny fane med lm plejede jeg at trykke home og Control-klikke på logoet top venstre. Nu kan jeg control-klikke oppe hvor der står Fora i top-baren uden at skulle flytte mig andet end med mus.
Jeg kunne selvfølgelig også bare control-klikke oppe på LM i min favorit-linje her i IE. Men det er fedt at der er adgang til de her ting lidt lettere.

Nyt svar