Breverb til $5 - Førsteklasses reverb til lavpris

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

Re: Breverb til $5 - Førsteklasses reverb til lavpris

Indlæg af Luny Tune »

St.Rush skrev:- er tjekket.
På serveren?


Det bliver aldrig min favorit, men til 30,- så skal man da ha' den version her. Har også lige anbefalet den til en kollega som (vitterlig) ikke har mange penge og udelukkende bruger D-Verb i ProTools. Han skal da selvfølgelig ha' denne her også...
SnakeRock - PickYourPriceMastering
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."


Medlemsavatar
vilddyr
Medlem
Indlæg: 1367
Sted: Kbh N

Indlæg af vilddyr »

Jeg kan ikke forstå at der før har været snak om at denne skulle bygge på CSR? Skulle det være de samme algoritmer? Ved godt det er nogle af de samme folk der har siddet med dem begge, men synes godt nok breverb lyder markant bedre end mine CSR klange...

Medlemsavatar
de Haan
Medlem
Indlæg: 1448
Sted: København

Indlæg af de Haan »

Heh, stenet at vi alle sammen hedder Timmy

Medlemsavatar
Søren_84
Medlem
Indlæg: 222
Sted: Dokkedal (9280)

Indlæg af Søren_84 »

Dejligt =)

Medlemsavatar
Tau Gundersen
Medlem
Indlæg: 2075
Sted: Nansensgade

Indlæg af Tau Gundersen »

Godt set!! Jeg snupper den sgu og ser om ikke den kan bruges.

Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Indlæg af bogh »

Tak for tippet!

Medlemsavatar
YoBilee
Medlem
Indlæg: 333
Sted: Kolding

Indlæg af YoBilee »

Så er der noget at supplere Kjærhus med :-)
[color=#808080]Med Venlig Hilsen
Søren :-D[/color]
[color=#808080][url]http://soundcloud.com/soren-larsen[/url][/color]

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

Har i fået jeres serial?
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
de Haan
Medlem
Indlæg: 1448
Sted: København

Indlæg af de Haan »

ja, check evt. dit spamfilter

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

de Haan skrev:ja, check evt. dit spamfilter
Har jeg selvfølgelig gjort:-)

Jeg har da også modtaget dl linket.
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Det tog omkring 12 timer før jeg fik mit serial.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
SuperGroupie
Medlem
Indlæg: 21
Sted: Faret vild midt mellem vers og omkvæd

Indlæg af SuperGroupie »

Hmm.. det crash'er hos mig hver gang, hvadenten der er tale om standalone-versionen
eller VST-format i Reaper. Hverken redownload, reinstall, reboot eller clearing af Reapers VST-cache
ser ud til at gøre nogen forskel - får blot den klassiske "Programmet har udført en ulovlig handling...".

Nogle forslag?
Slayer er bar' Bedre, for de går i læder - så kan I lære det!

Medlemsavatar
j79
Medlem
Indlæg: 781
Sted: Göteborg

Indlæg af j79 »

well, det fungerer for mig i reaper uden problemer...det tog iøvrigt omkring 36 timer før serial'en dukkede op.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

tja, min yndlings-verb bliver det nok ikke, men for 5$ er det billigt at få ekstra ammunition i arsenalet
skriver noder

Medlemsavatar
stevenkeen
Medlem
Indlæg: 29
Sted: Copenhagen

Indlæg af stevenkeen »

vilddyr skrev:Jeg kan ikke forstå at der før har været snak om at denne skulle bygge på CSR? Skulle det være de samme algoritmer? Ved godt det er nogle af de samme folk der har siddet med dem begge, men synes godt nok breverb lyder markant bedre end mine CSR klange...
Det er ikke korrekt at det er "nogle af de samme folk" der står bag CSR og BREVERB. Der har været mange misforståelser og fejlinfo ude omkring dette.

CSR og BREVERB lyder meget forskelligt og er fra to helt forskellige programmører, der ikke har noget med hinanden at gøre.

Jeg bruger selv begge dele - de egner sig til forskellige opgaver. CSR er mere "grumset" på en fed måde, mens BREVERB er mere "high-end" i mine ører.

Og så lige en fodnote: Det er IKKE muligt at opgradere til den fulde version fra tilbuddet i flere territorier, herunder Danmark.

Medlemsavatar
stevenkeen
Medlem
Indlæg: 29
Sted: Copenhagen

Indlæg af stevenkeen »

Og så kan jeg da lige minde om, at vi (Futureware) afholder clinic hos Eskildsen i Århus i aften - bla. med BREVERB, så har du lyst til at høre den fulde udgave og vide mere, så kig forbi. Samme clinic afholdes i morgen aften hos Aage i København:

http://www.futureware.dk/default.asp?me ... ntFkey=309

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

hey ,

Jeg har osse demoet breverb (den dyre version) nu og et par andre reverb plugs.

Jeg har prøvet aether,breverb og IK multimedia csr.

Aether - lyder rigtigt godt men er mega sløv når man indsætter den første gang i et nummer plus den er super krævende når det kommer til cpu.

Breverb - lyder godt,fedt med de kreative muligheder under "dynamics", hæsligt interface (er det åge jensen der har lavet det hehe ?) , rædselsfuldt lille preset vindue , sejt at man kan låse dry/wet forhold når man bladrer presets , kræver ufattelit lidt cpu power.

CSR - lyder godt - men en anelse metalisk (imo) , nogenlunde fint cpu forburg , nederen preset loading.

Så breverb vinder imo på trods af det ufatteligt grimme GUI :)

my 2 cents ...

EDIT: Hvor er det dog øv at breverb spørger om man er sikker på at man ville skifte preset når man har drejet på noget men så finder ud af at man vil prøve et andet preset.SÅ noget giver mig stress :) Kan man slå spørgen jørgen funktionen fra ?

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »

Jeg synes, som nogle også er inde på, ikke at man kan finde en vinder som sådan. Eller rettere: Det er, rygterne om identiske algoritmer til trods, to helt forskellige reverbs. De lyder ikke på nogen måde ens. Jeg er super glad for mit CSR, men jeg kan helt sikkert høre Breverbs stærke sider.

For mig er der tale om et godt supplement til CSR - til $5 er det ikke essentielt at kunne upgrade billigt - om end jeg synes det er lidt unfair for os i Danmark

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

stevenkeen skrev:Og så lige en fodnote: Det er IKKE muligt at opgradere til den fulde version fra tilbuddet i flere territorier, herunder Danmark.
Er det ikke bare sådan noget man skal sige som forhandler i DK? Er der nogle der har prøvet at købe en upgrade på producentens hjemmeside?

- og til Eskildsen (eller, det må jo så være Supersound): vi er i 2009, og al seriøs software handel er for længst globaliseret. Eksklusiv aftaler scorer man ikke andet end dårlig omtale på. Kom ind i kampen!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Ralle
Medlem
Indlæg: 413

Indlæg af Ralle »

købt!
lækker verb til supliment af abletons ellers glimrende verb. det kan godt være de kalder jer "timmy" men jeg blev sgu kaldt "eric". f*cked hva'?

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

david mondrup skrev:
stevenkeen skrev:Og så lige en fodnote: Det er IKKE muligt at opgradere til den fulde version fra tilbuddet i flere territorier, herunder Danmark.
Er det ikke bare sådan noget man skal sige som forhandler i DK? Er der nogle der har prøvet at købe en upgrade på producentens hjemmeside?
Det kan godt være man kan det, men det står faktisk på det link vi alle køber fra, at det ikke gælder bl.a. Danmark.

Jeg vil lige slå et slag for Sonnox Reverb, som jeg synes får for lidt omtale. Den er min lange klang.
skriver noder

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

For 5 dollars er jeg helt tilfreds med købet upgrade i dk eller ej :-D
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

david mondrup skrev: ...eller, det må jo så være Supersound...
Supersound er da lukket - ikke?
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

AnotherDan skrev:
david mondrup skrev: ...eller, det må jo så være Supersound...
Supersound er da lukket - ikke?
Nå jo, det er da vist forøvrigt rigtigt. Men hvad er det så lige den hedder, den nye aage/eskildsen klon?
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar