iTunes: Video kan ikke komme på iPhone

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

iTunes: Video kan ikke komme på iPhone

Indlæg af Båtbåt »

Hej lydfolk.

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig med denne her.

Jeg sidder på min arbejds-iMac (Snow Leopard) og har logget ind på min konto i iTunes. Den samme konto som den jeg bruger derhjemme.

Jeg har i Quicktime konverteret en .mov-fil til iPhone format og importeret denne til iTunes.

Når jeg prøver at trække filen over på min iPhone er det ikke muligt. Der kommer ikke en grøn ramme om iPhone-enheden i iTunes, som der gør hjemme.

Hvad er der galt. Jeg vil ikke sync'e for så sletter jeg mine sange osv på min telefon. Jeg vil bare tilføje.

Venlig hilsen Thomas

Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Indlæg af Rolland »

Har du prøvet først at importere filmen til iTunes og herefter sync'et telefonen med iTunes?
Roland Saint - creating grandiose pop music

Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Indlæg af Rolland »

Arh shoot overså lige det med at du ikke vil synce, men det kan du også sætte op så den eksempelvis kun syncer film?
Roland Saint - creating grandiose pop music

Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

Indlæg af Båtbåt »

Tak for rådene. Jeg har også søgt google igennem og det ser ud til at jeg nok bliver nødt til at synce.

Men damn hvor er det rigidt at man ikke kan tilføje en enkelt fil. :doh:

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

iTunes er begrænset på mange områder, - det her er en af dem. :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg konvertere alverdens filmklip med freewaren Handbrake.

Derefter smider jeg dem ind i iTunes, og synker dem over på iPhonen eller iPad'en.. kan ikke lige se hvad problemet er, det er lige ud ad landevejen..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

Båtbåt skrev:Tak for rådene. Jeg har også søgt google igennem og det ser ud til at jeg nok bliver nødt til at synce.

Men damn hvor er det rigidt at man ikke kan tilføje en enkelt fil. :doh:
Øhh det kan man da sagtens. Man skal da bare sætte sync indstillingerne for sin enhed til manuelt at administrere videoer i stedet for hele biblioteket.
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Konceptet er jo at man har sin iPhone / iPod / iPad med sig som en forlængelse af sin computer, men ikke af flere computere..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar