Ny remix-konkurrence: Remix Nik & Jays #pæntnejtak

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Ny remix-konkurrence: Remix Nik & Jays #pæntnejtak

Indlæg af Morten Hjort »

Så er vi igang igen på Beta Remix. Vi har smidt parts op på Nik & Jays #pæntnejtak nummer, så de nu kan downloades her: http://goo.gl/k5NBo4

Vi comitter os til at udgive vinderen og HP smider en computer/tablet oveni.

Det kræver "blot" at du kan lave det fedeste remix af nummeret, udfra kriteriet om at remixet skal kunne begå sig på de danske klubber!

Læs mere om selve konkurrencen og vilkårne her: http://goo.gl/k6KuRf

NB: Holger hvis du mener jeg bare skal poste den inde i "aktuelle remixkonkurrencer på nettet", så fjern bare dette indlæg.

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Helt fint her. Du må gerne linke til denne tråd fra den anden tråd.

Default avatar
MrMoxx
Medlem
Indlæg: 1

Indlæg af MrMoxx »

hej - jeg prøver at downloade filerne og for at vide, at jeg skal være logget ind. Prøver at logge ind via facebook, men det virker ikke.
Hva gør jeg så?

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

MrMoxx skrev:hej - jeg prøver at downloade filerne og for at vide, at jeg skal være logget ind. Prøver at logge ind via facebook, men det virker ikke.
Hva gør jeg så?
Hmm spøjst. Send lige en PM, så ser vi hvad der går galt.

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Indlæg af EmilZ »

Kunne også være fedt hvis man kunne få lov at oprette en profil. Det kunne jeg heller ikke for et halvt år siden.

Får bare en "JomSocial - ugyldig token" besked.

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

EmilZ skrev:Kunne også være fedt hvis man kunne få lov at oprette en profil. Det kunne jeg heller ikke for et halvt år siden.

Får bare en "JomSocial - ugyldig token" besked.
Jeg ved at der er sporadiske problemer med signup, men hver gang jeg tjekker virker det altid. FYI arbejder vi på en helt ny platform, som bliver lavet fra bunden, så derfor har vi heller ikke sat resourcer af til at få de bugs udryddet.
Smid en PM, så sørger jeg for at det kommer til at virke.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2933
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Kan ikke oprette/logge ind.

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Rosenfeldt skrev:Kan ikke oprette/logge ind.
Det virker til at vi har fået nogle problemer ved login, som vi ikke har været opmærksomme på før. Jeg håber vi har styr på det i starten af næste uge!

Er dit login/oprettelse via Facebook eller email?

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2933
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Morten Hjort skrev:
Rosenfeldt skrev:Kan ikke oprette/logge ind.
Det virker til at vi har fået nogle problemer ved login, som vi ikke har været opmærksomme på før. Jeg håber vi har styr på det i starten af næste uge!

Er dit login/oprettelse via Facebook eller email?
Mail.

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Rosenfeldt skrev:
Morten Hjort skrev:
Rosenfeldt skrev:Kan ikke oprette/logge ind.
Det virker til at vi har fået nogle problemer ved login, som vi ikke har været opmærksomme på før. Jeg håber vi har styr på det i starten af næste uge!

Er dit login/oprettelse via Facebook eller email?
Mail.
Du har nok fået en "invalid token" så :l Smid mig lige en PM

Medlemsavatar
metal  
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Må man smide sit remix på soundcloud for at få lidt respons inden man uploader til det officielle site?

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

metal skrev:Må man smide sit remix på soundcloud for at få lidt respons inden man uploader til det officielle site?
Ja det er ok. Ud fra den forudsætning at vi eller artisten kan få den ned igen uden brok (hvis det skulle være aktuelt) :dollargrin:
Senest rettet af Morten Hjort ons 18. sep 2013 23:38, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
metal  
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Morten Hjort skrev:
metal skrev:Må man smide sit remix på soundcloud for at få lidt respons inden man uploader til det officielle site?
Ja det er ok. Ud fra den forudsætning at vi eller artisten kan få den end igen uden brok (hvis det skulle være aktuelt) :dollargrin:
Selvfølgelig :) 8-)

Medlemsavatar
Kayn
Medlem
Indlæg: 660
Sted: København V

Indlæg af Kayn »

Lidt OT, (og dog), men har i et stykke tid gerne ville slette mit Sneaky Jam 80s edit af NOAH, da jeg synes det er synd ikke at udnytte produktionen, men det er åbenbart ikke en mulighed på jeres side ? :)

Har i øvrigt et Pæntnejtak edit også, men hvis det er umuligt at tage ned igen (skulle man ikke vinde og gerne vil bruge produktionen andet sted) venter jeg lidt :)

Ellers sig til hvis jeg er helt blind :)
[size=85]JAMES KAYN
james@jameskayn.com / http://facebook.com/jameskayn[/size]
[b]

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Kayn skrev:Lidt OT, (og dog), men har i et stykke tid gerne ville slette mit Sneaky Jam 80s edit af NOAH, da jeg synes det er synd ikke at udnytte produktionen, men det er åbenbart ikke en mulighed på jeres side ? :)

Har i øvrigt et Pæntnejtak edit også, men hvis det er umuligt at tage ned igen (skulle man ikke vinde og gerne vil bruge produktionen andet sted) venter jeg lidt :)

Ellers sig til hvis jeg er helt blind :)
At kunne slette er på to do listen for næste version. Men indtil da så bare send mig en PM, så sletter jeg dem manuelt :-)

Nyt svar